Hoi iedereen,
Vergeef me dat ik als nieuweling hier op het forum zomaar direct een eigen topic start, maar ik heb volgens mij een geldige reden
Ik ben namelijk een retro game collector en momenteel een huis aan het bouwen. Uiteraard is er een ruimte voorzien welke een heuse gameroom zou moeten worden. Nu heb ik hier op het forum eens een search gedaan naar "gameroom" voor wat inspiratie, helaas zonder resultaat. Daarom dacht ik dat het wel interessant zou zijn zo een topic te maken, ik ben ervan overtuigd dat iedereen wel graag foto's bekijkt. Dat brengt mij ineens tot een belangrijk punt, er wordt al genoeg gepraat over games (al dan niet retro), daarom zou ik het hier ook beperkt willen zien tot een echt foto-topic (eventueel met een klein woordje uitleg bij de foto's). Maar dus geen posts zonder een foto erin... complimentjes zullen de eigenaars al wel genoeg gekregen hebben en anders is er altijd nog de DM-knop.
Ik hoop dat iedereen zich hierin kan vinden... en nu... kom op met die foto's
Vergeef me dat ik als nieuweling hier op het forum zomaar direct een eigen topic start, maar ik heb volgens mij een geldige reden
Ik hoop dat iedereen zich hierin kan vinden... en nu... kom op met die foto's