Het grote "gameroom" foto(!) topic

Pagina: 1
Acties:
  • 606 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bruiser
  • Registratie: Maart 2007
  • Niet online
Hoi iedereen,

Vergeef me dat ik als nieuweling hier op het forum zomaar direct een eigen topic start, maar ik heb volgens mij een geldige reden :) Ik ben namelijk een retro game collector en momenteel een huis aan het bouwen. Uiteraard is er een ruimte voorzien welke een heuse gameroom zou moeten worden. Nu heb ik hier op het forum eens een search gedaan naar "gameroom" voor wat inspiratie, helaas zonder resultaat. Daarom dacht ik dat het wel interessant zou zijn zo een topic te maken, ik ben ervan overtuigd dat iedereen wel graag foto's bekijkt. Dat brengt mij ineens tot een belangrijk punt, er wordt al genoeg gepraat over games (al dan niet retro), daarom zou ik het hier ook beperkt willen zien tot een echt foto-topic (eventueel met een klein woordje uitleg bij de foto's). Maar dus geen posts zonder een foto erin... complimentjes zullen de eigenaars al wel genoeg gekregen hebben en anders is er altijd nog de DM-knop.

Ik hoop dat iedereen zich hierin kan vinden... en nu... kom op met die foto's :P

(Retro) Game collectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mavgink
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 01-08 17:14
leuk topic.. kan wel wat worden. Ben zelf ook bezig met een kleine ruimte... heb een tv kastje van de ikea gekocht. samsung 226BW en eene loungestoel + voetenbankje (ook ikea) :P Als het af is zal ik wel wat fotos posten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• metalant
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 27-12-2024
Afbeeldingslocatie: http://89.18.167.18/images/houses/BE/BE-4950-26/BE-4950-26-b-f4-220.jpg

Bioscoopzaaltje in de kelder van vakantiehuis. De opstelling van de apparatuur kan beter, maar het bereik van draadloze controllers, keyboards en muizen en afstandbedieningen is groot genoeg.

De vga verbinding tussen beamer en tafel is een zelfgesoldeerde kabel gemaakt van 2x8 aderige utp kabel (VGA is 15 pins + aarde). Dat is flexibeler dan VGA kabel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

waar is je pc? :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MiramarVTM
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 23:03
Om ook maar eens een duit in het zakje te doen, het is weliswaar geen echte game "room" maar toch:

Klik voor plaatje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MiramarVTM schreef op dinsdag 25 september 2007 @ 11:30:
Om ook maar eens een duit in het zakje te doen, het is weliswaar geen echte game "room" maar toch:

Klik voor plaatje
Die kaarsjes maken het compleet _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 10:05

FeaR

In GoT we trust

Ik woon nog bij pa en ma thuis, dus mijn slaapkamer is tevens mijn game-room. Maar al met al ben ik er toch best tevreden over:

Hier de foto's. Heb alleen de foto waarop het meest staat zichtbaar gemaakt.
Anders werd het wel een extreem grote post en op de andere foto's is lang niet zo veel te zien als op de eerste, dus vandaar.

De tv en toebehoren en van de speakers de subwoofer en de rechtervoor speaker:
Afbeeldingslocatie: http://home.wanadoo.nl/eavanhonk/Home%20Cinema%201%20Klein.JPG

[De linksvoor speaker met het andere deel van de dvd-collectie]

En hier twee foto's met de kleine links- en rechtsachter luidsprekers, maar omdat deze zo dicht op mijn bed staan zijn ze precies groot genoeg.
[Foto 1]

[Foto 2]

Foto's zijn al wat ouder, maar vond de verschillen niet echt zo groot om nieuwe foto's te maken. Eigenlijk enige verschil is dat de Lego :$ op de eerste foto er niet meer is en daar staat nu de rest van de dvd-collectie die ik niet meer kwijt kon...

En dit valt er trouwens te zien:
TV: Philips 32Pf9641 (82 cm, HD-Ready, HDMI en Ambilight)(via tulp naar de receiver)
Receiver: Sony STR-DE685
DVD-speler: JVC XV-N30BK (coax digitaal naar receiver en tv, scart naar tv)
Console 1: Sony Playstation 3 (optisch naar de receiver en HDMI naar tv)Console 2: Xbox 360 (optisch naar de receiver, component naar de tv

Speakersetje is een Magnat 5.1 setje
Zowel de twee zuil-, de twee achter- en de centerspeakers zijn het de Magnat Motion 990 serie en de sub is een 200A van dezelfde Motion serie.

Edit:
Ik ben trouwens aan het sparen voor beter boxen die de grootte van mijn kamer beter aankunnen.
De kamer is zo'n 20m2 qua oppervlakte, maar de hoogte begint op een 2,60 meter en eindigt op 4,20 meter...

[ Voor 5% gewijzigd door FeaR op 25-09-2007 11:58 ]

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn huiskamer/spelkamer..
Ik heb de tv pas sinds zaterdag en moet nog een meubel zoeken waar ik hem een beetje boven kan hangen.
Tv is een Samsung LE40M86, daarop aangesloten is een 360 Elite via hdmi..
Geluid gaat optish via een logitec z-5500..
Op de voorgrond staat een laptopje waar ik zo nu en dan ook een spelletje op doe.
Foto >> link

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crash
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 10-09 19:21
Dit loopt uit op een opsomtopic en hierover is al ooit eens een topic geweest :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.