Beste DVDR Media

Pagina: 1
Acties:
  • 631 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Kolomos
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 23-11-2025
Dag allemaal,

Misschien een beetje een rare vraag, maar wat zijn DEGELIJKE ofja.. de beste DVDR+ 4,7 gig media? Van welk merk, ik bedoel gewone 16 speed schijfjes.. geen extra's.

Ik raak door mijn voorraad heen en ik wou er wat gaan halen, maar nu nog een goed merk.

Bedankt alvast!

• lSltAlKeR
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 18-02 21:55

lSltAlKeR

Time destroys everything!

Speedtouch freak

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Kolomos schreef op dinsdag 25 september 2007 @ 00:51:
Dag allemaal,

Misschien een beetje een rare vraag, maar wat zijn DEGELIJKE ofja.. de beste DVDR+ 4,7 gig media? Van welk merk, ik bedoel gewone 16 speed schijfjes.. geen extra's.

Ik raak door mijn voorraad heen en ik wou er wat gaan halen, maar nu nog een goed merk.

Bedankt alvast!
Zinloze vraag. Hangt van de combinatie mediacode en brander af, wat in de ene brander probleemloos werkt kan problemen geven in een ander merk/type. Wat heb je zelf al geprobeerd te vinden, je zegt niet eens wat je nu gebruikt. Beetje eigen initiatief is wel het absolute minimum hier.

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

• Davidshadow13
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 20-02 15:20
Nou niet helemaal,

Taiyo Yuden is sowiso de beste media die er is ongeacht brander, maar wel prijzig verder gebruikt ik al jaren probleemloos verbatim met mediacode MCC-004

HD4Life @ Full-HD

• aryan
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 21:19
Ik gebruik ook al jaren verbatim. Er zijn op internet en in tijdschriften vele tests te vinden, hier bijvoorbeeld een plaatje (wel wat oud, maar goed ik heb ook niet echt gezocht):
http://www.imation.nl/features/images/dvd_beste_getest.jpg

[ Voor 12% gewijzigd door aryan op 25-09-2007 10:20 ]

• jan99999
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 11-02 08:55
Zoek eens hier www.cdfreaks.com. Ga naar het forum.
Hier vind je ook hoe de dvd kunt testen na het branden.

• Hann1BaL
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 27-01 11:16

Hann1BaL

Do you stay for dinner?Clarice

(jarig!)
Echt, Verbatim for the win!

Iets duurder dan de goedkope crap maar nog steeds zeer goedkoop op opus.nl. (Zorg daar wel dat je niet naar de Duitse site aan het kijken bent, maar klik op Nederlands. Dan zijn ze meteen een stuk goedkoper)

Andere media gaven wel eens errors. Ik zocht net even naar een mooie tabel van allerlei branders met allerlei media en de Verbatims kwamen er zeer goed uit.

mediacode: MCC 004 overigens.
Pagina: 1