Toon posts:

Windows Firewall/Internet Connection Sharing

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ivm installatie van Medal of honor moet ik de windows firewall starten.
Ik krijg echter eemn foutmelding als ik deze probeer te starten vanuit security center. Ik vemoed dat dit komt omdatde service Windows Firewall/Internet Connection Sharing'' niet draait, en uberhaupt niet in mijn services voorkomt.
Hoe krijg ik deze gestart?

XP pro, SP2.

Bart.

• Reptile209
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 22:52

Reptile209

- gers -

Waarom moet je een firewall starten om een spel te kunnen installeren? Meestal is het net andersom (firewall uit omdat de installer anders kuren geeft)... Maar: * Reptile209 speelt MoH dan ook niet :+.
Het zou misschien al helpen als je "een foutmelding" hier eens voluit neer kunt zetten. Gebruik je wellicht een andere firewall waardoor die van XP niet wil starten?

Zo scherp als een voetbal!

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb dat idd ook nog nooit hoeven doen, maar bij installatie moet het zichzelf registeren bij windows firewall.
De melding is als volgt "de instellingen van windows firewall kunnen vanwege een onbekend probleem niet weergegeven worden".
Normaal draai ik zonealarm, dat ik inmiddels een keer gedeinstalleerd heb. Maar ook met een andere firewall moet je gewoon bij de windows firewall instellingen kunnen komen.