Sinds niet al te lang heeft de buurman hier last van een hardnekkig probleem. Mails willen namelijk niet meer met OE worden geopend. Althans, vrij recente mails dan. Wat oudere mails kunnen nog wel geopend worden.
Bij het aanklikken van een mail, krijg je het volgende scherm voor je neus getoverd:
http://img229.imageshack.us/img229/1361/picuu5.png
Goed, ik McAfee spamkiller uitgezet, restart van OE, mocht niet baten. Pingen naar pop.xs4all.nl gaat gewoon en ook ophalen van mail lukt gewoon. Gesneden koek zou je zeggen, restart de PC even. Mocht ook niet baten.
Dan eens gaan kijken in Taakbeheer, en warempel, dis Dell ding beschikt over 2 CPU's. Dit nam ik erg in twijfel, zeker omdat ik dit ding zelf samengesteld heb bij Dell. Klik voor CPU-z goo. Denk niet dat het iets helpt, maar vond het wel een grappige bijkomstigheid (zeker omdat de 2 grafiekjes gelijk opgaan nogal raar dat het dual core zou zijn oid, maargoed ....).
%temp% leegegooit met del %temp% /f/s/q en via IE tijdelijke inet bestanden naar de data-hemel gestuurd, maar mocht ook niet baten.
Nog wat info:
XP Home
Dell Dimesion 3100
512MB geheugen (dunno wat voor merk, maar zou ook niet al te veel moeten uitmaken)
Hopelijk kunnen hier wat mensen mij helpen
Edit: Daarnet even een mail naar eigen adres gestuurd, wordt wel gewoon geopend
Wat is hier aan de hand?
Edit 2: Ook mails vanaf mijn Gmail account komen gewoon aan... Vaag verhaal.
Bij het aanklikken van een mail, krijg je het volgende scherm voor je neus getoverd:
http://img229.imageshack.us/img229/1361/picuu5.png
Goed, ik McAfee spamkiller uitgezet, restart van OE, mocht niet baten. Pingen naar pop.xs4all.nl gaat gewoon en ook ophalen van mail lukt gewoon. Gesneden koek zou je zeggen, restart de PC even. Mocht ook niet baten.
Dan eens gaan kijken in Taakbeheer, en warempel, dis Dell ding beschikt over 2 CPU's. Dit nam ik erg in twijfel, zeker omdat ik dit ding zelf samengesteld heb bij Dell. Klik voor CPU-z goo. Denk niet dat het iets helpt, maar vond het wel een grappige bijkomstigheid (zeker omdat de 2 grafiekjes gelijk opgaan nogal raar dat het dual core zou zijn oid, maargoed ....).
%temp% leegegooit met del %temp% /f/s/q en via IE tijdelijke inet bestanden naar de data-hemel gestuurd, maar mocht ook niet baten.
Nog wat info:
XP Home
Dell Dimesion 3100
512MB geheugen (dunno wat voor merk, maar zou ook niet al te veel moeten uitmaken)
Hopelijk kunnen hier wat mensen mij helpen
Edit: Daarnet even een mail naar eigen adres gestuurd, wordt wel gewoon geopend
Edit 2: Ook mails vanaf mijn Gmail account komen gewoon aan... Vaag verhaal.
[ Voor 11% gewijzigd door Bitage op 24-09-2007 20:18 ]