Toon posts:

PC valt uit

Pagina: 1
Acties:
  • 41 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hoi,

kennis van me heeft een sony vaio ( http://images.topproduct.nl/img/norm/low/95709-7090.jpg )
Wanneer ik de pc aanzet hij geeft dit error "Hardware Monitor found problems" dan krijg ik F1 to continue F2 tgo setup. als ik verder ga na paar minuten gaat die afluiten en start ie niet meer op paar minuten. Ik keek in bios maar alles klopte. By optie Hardware monitor kon ik ook geen gekke dingen vinden.

Na paar keer kijken gaf die de fout melding niet meer (gisteren). en nu is de probleem er weer. dit is een rare pc moeilijk uitelkaar te halen :) anders zoude ik een andere voeding proberen.

de pc doet dit al een maand. het begon om de week, dan om de dag dan omde uur. wanneer de pc afsluit werkt die soms niet tot dat je de stroom kabel in andere stopcontact plugt.

Enige idee wat ik kan doen?

Alvast bedankt.

Verwijderd

Topicstarter
VCORE 1.5V
+3.2V
+5V
+12.6 V

CPU Fan speed is 1600-2000 Kan niet veranderd worden.

• M2M
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 24-05 09:10

M2M

medicijnman

we zullen toch echt wat meer specs moeten horen willen we hier een zinnig antwoord op kunnen geven. Volgens mij zijn er verschillende producten met het type Vaio...

-_-

• Zygivt
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 18-05 15:48

Zygivt

Evenaren en overtreffen

laten we beginnen met wat meer Nederlandse zinnen dit maakt het voor ons wat makkelijker.

daarnaast kun je denk ik met everest of via de sony site wat meer informatie moeten geven over wat er daadwerkelijk aan hardware in de pc zit.

Het besturingsysteem is daarnaast ook handig om te weten.

Mischien kun je starten met een bios reset en systeemherstel?

Verwijderd

Topicstarter
Windows XP (opnieuw geinstalleerd)
P4 2800 533 Mhz
160 GB
512 MB PC 2700
Sis 651 32MB
Voeding 193,6 W

Power fan staat op n/a in BIOS en het kan niet verandert worden.

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 02:01

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Ik denk zo dat je deze gemist hebt: Hangen en Opstartproblemen troubleshooter ;)

Sowieso hebben we geen glazen bol, dus met alleen deze info kunnen we je sowieso niet helpen.

Oslik blyat! Oslik!

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.