Daar heb ik nog steeds problemen mee. Met de Zen zelf kan je niet goed een playlist maken. Ook lukt dat mij niet goed met de computer. Hoe doen jullie dat?Verwijderd schreef op zaterdag 08 september 2007 @ 01:43:
Playlists maken is erg gemakkelijk via de computer.
Misschien ben ik wel old skool maar ik doe dat nog steeds via winamp. Met ALT-E kan je de playlist window openen en vervolgens via de explorer mp3 bestanden naar je playlist window slepen. Vervolgens kan je de playlist saven.jpboere schreef op dinsdag 11 september 2007 @ 14:24:
[...]
Daar heb ik nog steeds problemen mee. Met de Zen zelf kan je niet goed een playlist maken. Ook lukt dat mij niet goed met de computer. Hoe doen jullie dat?
Maar hoe krijg jij dat dan op de Zen? Als ik een selectie van nummers als een "Afspeellijst" (playlist) wil werkt zo'n m3u bestand toch niet? Overigens, met de Zen zelf kan het ook niet goed, want als jij een nummer hebt geselecteerd, blijkt ineens het hele album in de afspeellijst te staan.Jabbah schreef op dinsdag 11 september 2007 @ 22:28:
[...]
Misschien ben ik wel old skool maar ik doe dat nog steeds via winamp. Met ALT-E kan je de playlist window openen en vervolgens via de explorer mp3 bestanden naar je playlist window slepen. Vervolgens kan je de playlist saven.
Dan doe je toch iets niet goed, want je kan wel losse nummers toevoegen aan de afspeellijst. Als je naar een nummer gaat op je zen en je kiest dan toevoegen aan selectie, dan voegt hij alleen dat nummer toe en niet het hele album.
Een afspeellijst op de ZVM maken vindt ik toch handiger dan op de PC met media explorer. Bij dat laatste staan de albums en nummers niet op alfabetische volgorde, dus je loopt je helemaal lam te zoeken naar het nummer wat je wilt toevoegen.
Een afspeellijst op de ZVM maken vindt ik toch handiger dan op de PC met media explorer. Bij dat laatste staan de albums en nummers niet op alfabetische volgorde, dus je loopt je helemaal lam te zoeken naar het nummer wat je wilt toevoegen.
Ik heb geen tijd, ik moet een belangrijk computerspel spelen.