DVD recorder ter vervanging van VHS

Pagina: 1
Acties:

• Visgek82
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 17:25
Goedenmiddag :)

Ik heb het idee om mijn videorecorder eens te vervangen voor een DVD recorder. Nu heb ik de ontwikkeling van deze apparaten totaal niet bijgehouden, en weet er dus ook, eigenlijk, geen bal van.

Ik ben er al wel uit dat ik er een met een schijf wil hebben, en hij moet zoiezo een ethernet aansluiting hebben, zodat ik 'm op de PC aan kan sluiten.

Mijn budget is niet erg hoog, liever niet hoger dan 350 euro.

Heb ook gezien dat sommige een on-screen tv gids hebben, dat lijkt me ook wel handig, maar niet noodzakelijk. Denk ook wel dat de speler volwassen moet zijn, dus dat ie stabiel is, niet vastloopt e.d.

Heeft iemand ervaringen, met een bepaalde speler, of een link naar een ander topic, had de search al gebruikt, maar niks gevonden, waar ik wijzer uit kan worden?

Alvast bedankt :)

• CodeCaster
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online

CodeCaster

Stop AI Slop

Kijk even in de pricewatch ;)

https://oneerlijkewoz.nl
Op papier is hij aan het tekenen, maar in de praktijk...

• masser120
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 12-02 17:25
Ik heb zelf een Philips 3710. Deze bevalt me heel erg goed. Neem op via een ingewikkeld Scart-systeem icm mijn digitale decoder.

Maar kijk inderdaad eerst even rond. Kijk eens op kieskeurig, wat zijn je eisen, waar moet deze dvd recorder verder nog aan doen, welk merk wil je, enz?

• Visgek82
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 17:25
masser120 schreef op maandag 24 september 2007 @ 17:09:
Ik heb zelf een Philips 3710. Deze bevalt me heel erg goed. Neem op via een ingewikkeld Scart-systeem icm mijn digitale decoder.

Maar kijk inderdaad eerst even rond. Kijk eens op kieskeurig, wat zijn je eisen, waar moet deze dvd recorder verder nog aan doen, welk merk wil je, enz?
Eisen? niet veel, dat ie beter opneemt dan mijn vhs (duh :)), beetje stil is, en niet te duur is. Merk maakt mij niet zoveel uit , zolang het maar geen bokkiewokkie merk is.

Ik ga ff die Philips 3710 nakijken. Bedankt :)

Verwijderd

Visgek24 schreef op maandag 24 september 2007 @ 15:11:
Goedenmiddag :)

Ik heb het idee om mijn videorecorder eens te vervangen voor een DVD recorder. Nu heb ik de ontwikkeling van deze apparaten totaal niet bijgehouden, en weet er dus ook, eigenlijk, geen bal van.

Ik ben er al wel uit dat ik er een met een schijf wil hebben, en hij moet zoiezo een ethernet aansluiting hebben, zodat ik 'm op de PC aan kan sluiten.

Mijn budget is niet erg hoog, liever niet hoger dan 350 euro.

Heb ook gezien dat sommige een on-screen tv gids hebben, dat lijkt me ook wel handig, maar niet noodzakelijk. Denk ook wel dat de speler volwassen moet zijn, dus dat ie stabiel is, niet vastloopt e.d.

Heeft iemand ervaringen, met een bepaalde speler, of een link naar een ander topic, had de search al gebruikt, maar niks gevonden, waar ik wijzer uit kan worden?

Alvast bedankt :)
Voor 350€ heb je tegenwoordig een héél ruime keuze, ook bij zogenaamde A-merken.
Zelf initiatief nemen dus. Er zijn genoeg websites waar je zowel de kenmerken als de prijs kan vergelijken..