Corsair HydroCool200 Blokjes

Pagina: 1
Acties:

• Bumba007
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 29-01 16:33
Hallo
Onlangs heb ik op eBay een Corsair Hydrocool200 gekocht.( voor €66.10 inc. verzendingskosten ) en nu vroeg ik mij af of er chipset en/of vga blokjes verkrijgbaar zijn die je met deze kan gebruiken. En wat vinden jullie van €66.10 voor deze waterkoeling ?

Alvast bedankt.

Verwijderd

Heb je meer info? Ben wel benieuwd wat je gekocht hebt.

• Bumba007
Ik heb een corsair hydrocool200 setje gekocht via het internet maar ik heb nog een vga en chipset koeler nodig. Ook heb ik een cpu blokje nodig voor Socket am2 of 775.

• Japidoff
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 16-01 18:20
de nieuwprijs van dat ding is volgens mij €200+ dus die prijs zal wel goed zijn...
en ik weet zeker dat er wel andere blokjes voor te vinden zijn die erbij passen!
suc6 met zoeken!

Policy

[ Voor 53% gewijzigd door Japidoff op 24-09-2007 17:23 ]

gang is alles

• 430xlkod
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 05-07-2025
Veli_007 schreef op maandag 24 september 2007 @ 15:02:
Hallo
Onlangs heb ik op eBay een Corsair Hydrocool200 gekocht.( voor €66.10 inc. verzendingskosten ) en nu vroeg ik mij af of er chipset en/of vga blokjes verkrijgbaar zijn die je met deze kan gebruiken. En wat vinden jullie van €66.10 voor deze waterkoeling ?

Alvast bedankt.
Lol, je koopt eerst iets en gaat er dan pas verder over nadenken...

66.10€ is in ieder geval niet veel dacht ik.

• Bumba007
Het waren de laatste 5 minuten van de aanbiedingen en dan heb ik gekeken hoeveel deze kostte toen deze nieuw uit was en daar stond iets van een €270 dus daarom dat ik die onmiddelijk kocht.
Ik heb zelf al wat gezocht maar bij alles staan hoeveel mm de buizen moeten zijn maar ik weet zelf niet hoeveel mm de buizen zijn.
Moet je deze gewoon meten ? En moet je de binnenkant alleen meten of de volledige diameter ?

• TEAMIKKE
  • Registratie: Februari 2006
  • Niet online
Je hebt een binnen-diameter en een buitendiameter. Het verschil daartussen gedeeld door 2 is je slangdikte. Kijk even rond in het voormalige ''grote waterkoelingstopic'', ervaringetopic en het bbg-topic ed. Kun je een hoop info uit halen.

• Bumba007
Ik heb dit op het internet kunnen halen.
Mss kunnen jullie hieruit meer halen omdat mijn engels neit zo goed is :

The tubing is also very small compared to what we are used to seeing. With most self build setups opting for 4/8"(1/2") ID (internal diameter) and close to 6/8"(3/4") OD (outer diameter) tubing the 2/8" (1/4")ID and 3/8" OD tubing used with the Corsair appears to be very small too. This doesn't have to mean anything was compromised, the tubing has to be this small to fit safely through the PCI slots, but it is definitely a different design to what people currently tend to regard as the best way to set up water-cooling.
Pagina: 1