Toetsenbord doet heel raar

Pagina: 1
Acties:
  • 58 views sinds 30-01-2008

• Petervanakelyen
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 04-02 22:56
Heb juist een nieuwe laptop van Medion gekocht. Het gaat over MD98200. Toen ik hem aanzette, kwam er een bericht : Select OS met daaronder de keuze tussen frans, nederlands en duits. Het probleem is dat mijn toetsenbord in de laptop niet wil werken. Als ik op f druk krijg ik de letter b en als ik bv. op de N druk krijg ik niets. De pijltjestoetsen enz. werken ook niet. Ik geraak ook niet in het BIOS.

Somewhere in Texas there's a village missing its idiot.

• Han
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

Han

Je toetsenbord indeling staat verkeerd. Heb je Vista?

Start -> Configuratie scherm -> Klok, taal en regio, vervolgens voor toetsenbordindeling US internationaal kiezen :)

En je bios kun je benaderen door tijdens de opstart op F2 te drukken :)

[ Voor 4% gewijzigd door Han op 24-09-2007 14:44 ]

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

• Petervanakelyen
Han schreef op maandag 24 september 2007 @ 14:44:
Je toetsenbord indeling staat verkeerd. Heb je Vista?

Start -> Configuratie scherm -> Klok, taal en regio, vervolgens voor toetsenbordindeling US internationaal kiezen :)

En je bios kun je benaderen door tijdens de opstart op F2 te drukken :)
Ja, ik heb Vista, maar ik kan het BIOS niet inkomen door op F2 te drukken, dat gaat alleen met een extern toetsenbord.

• Petervanakelyen
OK, dit topic mag dicht, want de (min of meer) oplossing is gevonden: Medion haalt de laptop woensdag op en gaat hem "inspecteren".

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

Owkee dan :+

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

Dit topic is gesloten.