Toon posts:

Garantie Acerlaptops

Pagina: 1
Acties:
  • 41 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hallo allemaal, ben ik weer met mijn vragen.

Ik zag in een ander topic over verschillende Acer Laptops, dat er extra garantie is bijgekocht.

Nu heb ik mijn laptop gereserveerd staan bij Dixons en ga ik morgen ophalen (Aspire 5310). Kan ik daar ook extra garantie bij kopen, of is deze laptop daar te goedkoop voor?

Indien dit wel mogelijk via acer.. hoe werkt dit dan? Ik kon dit niet op hun (nogal onoverzichtelijke) site vinden.

• pin_point
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 22:25
Ik zou zeggen vraag het na bij de winkel waar je de laptop koopt (dixons in jou geval),

dat lijkt mij de kortste klap

• BoyzNDaHood
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 19-12-2022
Zie https://www.aceradvantage.com/ voor meer info.
Verder weet ik niet of Dixons het wel aanbied, toen der tijd dat ik voor laptops keek (nog?) niet. Wel een 'verzekering'. Maar dat is denk ik niet wat jij bedoelt.

Verwijderd

Topicstarter
Nee, ik bedoel inderdaad de garantieverlenging.

Valt dat achteraf nog te regelen? Via Acer zelf?

• BoyzNDaHood
Nog van plan zelf iets op te zoeken? Bijvoorbeeld op Azerty.nl zie je dit:
Registreren binnen 360 dagen.
Acer.nl:
AcerAdvantage is een Europees programma dat u kunt aanschaffen bij Acer producten.
AcerAdvantage moet worden aangeschaft en geactiveerd binnen 365 dagen vanaf de aanschaf van de notebook. Deze termijn zal worden gereduceerd tot 90 dagen vanaf aankoopdatum, wanneer uw garantie-uitbreiding accidentele schade dekt. De aankoopdatum moet worden aangetoond door middel van een factuur of kassabon, waarvan een kopie naar Acer moet worden verstuurd.

[ Voor 56% gewijzigd door BoyzNDaHood op 24-09-2007 14:48 ]

Verwijderd

Topicstarter
Ik weet er gewoon niet alles van hoe het werkt, vandaar dat ik het hier vraag. Ik kan alles wel op gaan zoeken, maar daar staat nog niet de informatie bij die ik zoek.

Aangezien sommige mensen met Acer-laptops hier wel de garantie hebben, weten zij hoe het werkt en kunnen ze dat beter uitleggen dan zo'n site.

Daarom zoek ik het dus zelf zo niet op.

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Verwijderd schreef op maandag 24 september 2007 @ 14:48:
Daarom zoek ik het dus zelf zo niet op.
Ga je per invalletje met die Acer een apart topic openen of zo? Begin eens met eigen inzet, dit is geen helpdesk.

Op GoT wordt je geacht pas een topic te openen als je alle andere mogelijkheden al geprobeerd hebt. Jij hebt er nog geen een geprobeerd...

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

• BoyzNDaHood
Tjah, ik denk dat het gemakkelijk op te zoeken is. Verder kan je nog altijd in de desbetreffende winkel gaan vragen hoe het zit met de extra garantie. Anders kan je Acer nog altijd bellen/mailen.

• Thandor
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 22:00

Thandor

SilverStreak

gambieter schreef op maandag 24 september 2007 @ 14:54:
[...]

Ga je per invalletje met die Acer een apart topic openen of zo? Begin eens met eigen inzet, dit is geen helpdesk.

Op GoT wordt je geacht pas een topic te openen als je alle andere mogelijkheden al geprobeerd hebt. Jij hebt er nog geen een geprobeerd...
Daar kan ik niet veel aan toe voegen. Het is echt niet de bedoeling om voor iedere scheet een topic te openen! :o
Probeer eerst a.d.v. zoekacties te achterhalen hoe het inelkaar steekt. Bij de desbetreffende winkel kun je het ongetwijfeld zelfs nog navragen :).

Profiel | https://thandor.net - hardware
And the rest of us would be carousing the aisles, stuffing baloney.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.