valt hier nog iets tegen te doen? (scriptkiddy repos)

Pagina: 1
Acties:

• killercow
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 30-01 09:45
Ik was even m'n logfiles aan het uitpluizen en kwam deze map tegen, ze proberen dmv een bekende exploit (van software die bij mij niet geinstalleerd is) een php trojan/backoffice te installeren.

Ik zo snel geen abuse adres vinden, maar is het uberhaupt nuttig om hier achter aan te gaan?

Misschien dat ik nog eens scriptje maak dat alle txt files overschrijft door ze opnieuw te uploaden naar onderstaande folder.

Chances are dat de eigenaar van deze site ook niet weet hoe en wat aangezien hij een public upload heeft draaien.

*KNIP*

[ Voor 3% gewijzigd door F_J_K op 24-09-2007 13:27 . Reden: Nergens voor nodig ]

openkat.nl al gezien?

• robbert
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 20:17
Misschien handig om te vertellen om welke software het gaat?

Sowieso lijkt het me een goed idee om die exploit op te lossen, of om een nieuwe versie te installeren waarin die exploit opgelost is.

• TrailBlazer
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 22-01 08:08

TrailBlazer

Karnemelk FTW

Je kan beter die link even weghalen ik weet niet wat al die exxes doen maar grote kans dat het niet al te fris is.

• Puch-Maxi
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 16:30
TrailBlazer schreef op maandag 24 september 2007 @ 13:06:
Je kan beter die link even weghalen ik weet niet wat al die exxes doen maar grote kans dat het niet al te fris is.
Om nog maar niet te spreken over de pic's.. NSFW

My favorite programming language is solder.

• TrailBlazer
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 22-01 08:08

TrailBlazer

Karnemelk FTW

Puch-Maxi schreef op maandag 24 september 2007 @ 13:16:
[...]

Om nog maar niet te spreken over de pic's.. NSFW
dat vermoedde ik ook al dus maar ff een TR aangemaakt

• mae-t.net
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online
Mailtje doen naar postmaster@susej.org? Dat adres behoort altijd te bestaan en aan te komen. Of het ook gelezen wordt is een tweede, maargoed als je wat wilt doen dan lijkt dat me verreweg het beste.

• killercow
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 30-01 09:45
Hmm, niet bij nagedacht dat een linkje wellicht NIET handig was, anyway, ik ga iig even een mailtje sturen en hopelijk reageert er iemand.

Mijn servers lopen geen gevaar, maar toch zie ik dit soort repositories liever verdwijnen dan dat ik er verder niets aan doe.

openkat.nl al gezien?

Pagina: 1