Joo mensen, ik heb sinds zaterdag een Freecom DVB-T & Analog TV USB stick.
Op men laptop werkt het analoge deel prima, maar het DVB-t gedeelte niet, het geluid hapert en er is geen beeld (bij de 3 nederlandse gratis zenders dus.) Op men normale pc is het precies andersom. Het DVB-T gedeelte werkt prima (echt super strak beeld, zou zo digitenne nemen
). maar het analoge stuk is echt drama. Het beeld is slecht en haprt 
Allebij de pc's werken op windows xp sp2
Mijn pc en laptop moeten snel genoeg zijn. (bij allebij werkt er iig iets) en drivers zouden het toch ook niet echt kunnen zijn omdat er toch iets werkt dus.
Heeft iemand ook deze stick en / of weet iemand een oplossing.
(op men normale pc in Dscaler werkt de kabel wel prima, het zit dus echt inde bijgeleverde software, maar die wil ik juist gebruiken zodat ik de ab kan gebruiken)
-kan het iets te maken hebben met usb drivers ?
-kan het iets zijn met ffdshow filter die zich ermee ging bemoeien
Op men laptop werkt het analoge deel prima, maar het DVB-t gedeelte niet, het geluid hapert en er is geen beeld (bij de 3 nederlandse gratis zenders dus.) Op men normale pc is het precies andersom. Het DVB-T gedeelte werkt prima (echt super strak beeld, zou zo digitenne nemen
Allebij de pc's werken op windows xp sp2
Mijn pc en laptop moeten snel genoeg zijn. (bij allebij werkt er iig iets) en drivers zouden het toch ook niet echt kunnen zijn omdat er toch iets werkt dus.
Heeft iemand ook deze stick en / of weet iemand een oplossing.
(op men normale pc in Dscaler werkt de kabel wel prima, het zit dus echt inde bijgeleverde software, maar die wil ik juist gebruiken zodat ik de ab kan gebruiken)
-kan het iets te maken hebben met usb drivers ?
-kan het iets zijn met ffdshow filter die zich ermee ging bemoeien
[ Voor 9% gewijzigd door Mich op 24-09-2007 13:21 ]