Ik ben sinds kort druk op zoek naar een goede lcd tv voor bij me pa thuis, kan hij ook eens gaan geniet van het bioscoopgevoel bij hem thuis...
Er zijn een aantal dingen die ik graag wil weten...
Er zijn momenteel een aantal tv's die als favorieten gelden:
Sony KDL-40W2000: full HD, (1400 euro) (met gratis ps3)
Toshiba 42X3030D: full HD, (1300 euro)
Toshiba 42Z3030D: Full HD met 100 hz 24fps (1599 euro)
Hij zal met de tv voornamelijk gewoon tv kijken (digitaal) en films op dvd.
De toshiba's worden in het buitenland gezien als de beste lct tv's begrijp ik van verschillende fora's en sites...vandaar dat daar onze voorkeur naar uit gaat, echter de Sony komt ook heel goed uit verschillende reviews
Sony komt vanaf oktober met een een leuke aanbieding heb ik vernomen, namelijk dat je bij aankoop van een full hd tv (maakt niet uit wel type) uit de bravia serie ene gratis ps3 erbij krijgt....d.m.v het bonnetje opsturen naar een speciaal adres bij sony....
Nou geeft mijn vader aan dat hij het liefst voor een 100hz tv wil gaan aangezien het beeld hier van veel rustiger zou zijn, kunnen jullie mij vertellen of dit ook daadwerkelijk zo'n groot verschil uit maakt?
Zo nee lijkt het me verstandiger voor de sony te gaan aangezien je daar een ps3 (blue ray speler) bij krijgt...
Verder zijn er natuurlijk vast nog wel meer feiten die juist pleiten voor een van de types tv's....
wat zijn jullie ideeëen hierover?
alvast vriendelijk bedankt.
Er zijn een aantal dingen die ik graag wil weten...
Er zijn momenteel een aantal tv's die als favorieten gelden:
Sony KDL-40W2000: full HD, (1400 euro) (met gratis ps3)
Toshiba 42X3030D: full HD, (1300 euro)
Toshiba 42Z3030D: Full HD met 100 hz 24fps (1599 euro)
Hij zal met de tv voornamelijk gewoon tv kijken (digitaal) en films op dvd.
De toshiba's worden in het buitenland gezien als de beste lct tv's begrijp ik van verschillende fora's en sites...vandaar dat daar onze voorkeur naar uit gaat, echter de Sony komt ook heel goed uit verschillende reviews
Sony komt vanaf oktober met een een leuke aanbieding heb ik vernomen, namelijk dat je bij aankoop van een full hd tv (maakt niet uit wel type) uit de bravia serie ene gratis ps3 erbij krijgt....d.m.v het bonnetje opsturen naar een speciaal adres bij sony....
Nou geeft mijn vader aan dat hij het liefst voor een 100hz tv wil gaan aangezien het beeld hier van veel rustiger zou zijn, kunnen jullie mij vertellen of dit ook daadwerkelijk zo'n groot verschil uit maakt?
Zo nee lijkt het me verstandiger voor de sony te gaan aangezien je daar een ps3 (blue ray speler) bij krijgt...
Verder zijn er natuurlijk vast nog wel meer feiten die juist pleiten voor een van de types tv's....
wat zijn jullie ideeëen hierover?
alvast vriendelijk bedankt.