Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

p990i opstart probleem niet verder dan

Pagina: 1
Acties:
  • 24 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
vorige week in het water gevallen!! p990i, goed laten drogen met feun, kachel etc gedurende 1 week dus hij zal wel droog zijn. Hij start ook weer op! maar alleen tot het power menu (kiezen tussen phone on en flight mode).

Bij keuze phone on start hij na 30 seconden weer opnieuw op. Bij keuze flightmode kom ik wel bij mijn Simcard lock terecht daarna start hij weer op etc etc.

Wie kan mij helpen dit fijne telefoontje weer aan de gang te krijgen? Hard reset gedaan, ook met het menu scroll up * etc, nieuwe firmware geinstalleerd. Is volgens de pc ook nog gelukt ook.

Pls help _/-\o_

• Ginz
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 21-11 12:53

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Wij zullen jou niet echt kunnen helpen. Er is namelijk gewoon iets in je toestel kapot geraakt doordat bepaalde componenten sluiting met elkaar hebben gemaakt, terwijl dat niet goed voor de telefoon is.

Je kan proberen om bij een telecom-turk (niet discriminerend, maar dan weet iedereen welk soort winkeltjes ik bedoel) `m te laten repareren.

Maar, voor verder discussie en vragen kan je ook gewoon het algemene topic gebruiken.

Het SonyEricsson P990i topic - deel 2

"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"

Dit topic is gesloten.