Beeldscherm geeft "no signal"

Pagina: 1
Acties:
  • 2.518 views sinds 30-01-2008

• nettob
  • Registratie: Februari 2007
  • Niet online
hallo,

mijn beeldscherm geeft : "no signal" ik heb hem op mijn PC aangesloten en dan geeft hij die error.
Als ik de stekker een VGA stekker er uit haal dan is het not connected.

Wat is het probleem dat hij telkens "no signal" geeft?
het is een Acer AL1716FS

iemand een oplossing?

• Steefph
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 22-05 13:24
Heb je al een andere kabel/pc/videokaart geprobeerd?

Alles is terug te redeneren naar 4

• Rigi
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 30-11-2018
En je sluit die AL1716FS aan op een?
"no signal" is een vrij standaard melding die (afaik) echt 0,0 met je monitor te maken heeft.

• Speed24
  • Registratie: Augustus 1999
  • Niet online
Acer heeft wel eens last van dit soort foutjes:
http://forums.techguy.org...-problem.html#post5042401

Meestal komt het doordat het scherm een hele tijd aan staat, en de PC/laptop vaker gedisconnect is (bij afsluiten).
Het is vaak op te lossen door alle stekkers even los te halen, dus stroom en beeld. Even de monitor resetten dus.

• muppet99
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 15-07 09:46
Een ferme klap aan de kopse kant van je videokaart doet ook wonderen. Meestal schieten die krengen scheef bij het installeren. Dus duw hem weer even in zijn AGP/PCI-E slot en dan zal het wel weer werken.

Je gaf niet aan dat je pc piepjes gaf bij het opstarten dus daarom denk ik dat hij scheef zit...

Graag iets meer verduidelijking ;)

Carpe Diem

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 14:04

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Ooit stilgestaan bij het feit dat je beeldscherm geen signaal geeft omdat er ook geen signaal aangeleverd wordt, wat niet noodzakelijkerwijs aan beeldscherm of videokaart hoeft te liggen, maar door het niet functioneren van willekeurig welk onderdeel van je PC veroorzaakt kan worden?

Sowieso is het op GoT de bedoeling dat je zelf op zoek gaat naar mogelijke oplossingen en die uitprobeert voordat je een topic opent. Begin daar eens mee :)

Gelukkig kunnen we je ook helpen, kijk eens hier:
Hangen en Opstartproblemen troubleshooter

Oslik blyat! Oslik!

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.