Ik heb afgelopen weekend m'n systeem (P4/2,8@3,0/800, 1GB ram, P4C800deLuxe) in een andere kast gebouwd. Tijdens het uitbouwen uit de oude kast is de koeler losgeschoten. Niks beschadigd dus de koeler er weer netjes op gezet. Nu hangt het systeem na zeer korte tijd. Zodra ik inlog in Windows (XP) hangt het syteem binnen een aantal seconden, als ik dan reboot komt hij het logoscherm van windows nog niet door (balkje gaat steeds langzamer lopen en stopt dan gewoon). Omdat het mij een oververhitting leek heb ik de cpu/koeler schoongemaakt en nieuwe koelprut (gewoon van die witte meuk als gebruikelijk in electronica, niks exotisch) gesmeerd maar het probleem blijft. Verder systeem teruggeklokt naar 2,8, helpt niet.
In het BIOS scherm blijft de computer wel lopen (hoewel lijkt wat trager te reageren dan) en komt de temp niet boven de 40 graden uit. Wat kan hier aan de hand zijn??
In het BIOS scherm blijft de computer wel lopen (hoewel lijkt wat trager te reageren dan) en komt de temp niet boven de 40 graden uit. Wat kan hier aan de hand zijn??