Toon posts:

Ik wordt gek van upc

Pagina: 1
Acties:
  • 34 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb soms last van storingen bij upc. de helpdesk stuurt altijd een monteur op me af terwijl ik uitleg dat het aan hun ligt. Meestal na een paar uuur verdwijnt de storing spontaan. NU NIET!!!!
Ik heb iets stoms gedaan: ik heb een upgrade van mn abbo aan gevraagt van chello easy naar chello power + anytime. gevolg was dat promt mn telefoon en internet het niet meer deden. UPC gebeld: meneer er komt over een week een monteur ;-(. Volgende dag nog maar eens gebeld; nee meneer er is iets fout gegaan bij de veranderen van uw abbo excuses, binnnen 24 uur is het opgelost!. volgende dag maar weer gebeld: excuses (zijn ze zeer bedreven in) er is een fout gemaakt bij het aanmaken van de derdelijns storing. Er wordt weer een nieuwe aan gemaakt en binnen 24 uur is het opgelost!. Volgende dag weer gebeld( nog steeds geen verbinding) meneer als derdelijn er niet uitkomt word u binnen 24 uur gebeld. IKword hier echt moedeloos van. zijn er meer mensen die deze problemen hebben ervaren?

• WooK
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 30-11 01:12

WooK

PC in de soep? Heerlijk!

Ik word gek van mensen die ik wordt met dt schrijven.

I'm not as think as you stoned I am

Verwijderd

word

• Spixo
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 01-12 20:52
WooK schreef op maandag 24 september 2007 @ 10:27:
Ik word gek van mensen die ik wordt met dt schrijven.
En ik word gek van mensen die altijd en eeuwig anderen op hun spelling moeten corrigeren... :/

Verwijderd

Ricardo87 schreef op maandag 24 september 2007 @ 10:29:
[...]

En ik word gek van mensen die altijd en eeuwig anderen op hun spelling moeten corrigeren... :/
als je een nutteloos topic als dit maakt dan vraag je er gewoon om

• TrailBlazer
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 21-11 19:09

TrailBlazer

Karnemelk FTW

Sowieso begrijp ik inderdaad niet dat je je abonnement upgrade als je zoveel problemen hebt. Is ADSL geen optie voor je.
verder ben ik het eens met WooK

[ Voor 6% gewijzigd door TrailBlazer op 24-09-2007 10:31 ]

• WooK

WooK

PC in de soep? Heerlijk!

Ricardo87 schreef op maandag 24 september 2007 @ 10:29:
[...]
Anders vind je 3 posts van mij waarin ik dit doe wijsneus.

• WooK

WooK

PC in de soep? Heerlijk!

Verwijderd schreef op maandag 24 september 2007 @ 10:29:
[...]
als je een nutteloos topic als dit maakt dan vraag je er gewoon om

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

OK dan. Laat ik dit maar even afkappen. lextriplex: ik snap dat je je frustraties van je af wilt schrijven, maar dit gaat geen goedlopend topic worden.

In ieder geval succes :Y)

WooK en thedude0: reageer anders gewoon ontopic of niet en pak er de topicreport bij. Zie ook Policy m.b.t. replies in 'slechte' topics, al is dat overkill voor een t te veel of te weinig ;)

[ Voor 38% gewijzigd door F_J_K op 24-09-2007 10:38 ]

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.