Toon posts:

[Xbox 360] EU xbox in Amerika?

Pagina: 1
Acties:
  • 1.004 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Aangezien ik studeer in amerika voor een jaar wil ik mijn xdoosje 360 over laten vliegen vanuit nederland.
ik weet dat ik alleen spellen uit de EU erop kan spelen mijn vraag is dan ook
is het eventueel mogelijk een europese xbox aan te sluiten op een amerikaanse tv en indien ja ? welke kabels heb ik dan nodig

Mvg,

Biatelli

edit: sorry zag net dat ik mijn topic verkeerd heb geplaats :'(

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 24-09-2007 09:05 ]

• P.E.No.1
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 27-11 13:42
In Amerika hebben ze een ander stroomstekkertje dus daar moet je sowieso rekening mee houden. Ik weet niet of een Amerikaanse stroomkabel zondermeer in de 360 gestopt kan worden. Displaykabel maakt volgens mij niet uit...

PSN id: PENo1

Verwijderd

Topicstarter
P.E.No.1 schreef op maandag 24 september 2007 @ 08:26:
In Amerika hebben ze een ander stroomstekkertje dus daar moet je sowieso rekening mee houden. Ik weet niet of een Amerikaanse stroomkabel zondermeer in de 360 gestopt kan worden. Displaykabel maakt volgens mij niet uit...
klopt en daar heb ik ook weer stekkers voor zodat ik een europees apparaat (laptop telefoonoplader noem maar op) in een amerikaans stopcontact kan stoppen

• Dennahz
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 27-11 08:52

Dennahz

Life feels like hell should.

De (video)kabels zullen niet verschillen, maar de TV moet wel het PAL signaal ondersteunen. In Amerika is de standaard NTSC.

Twitter

• PhuSioN
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22:52
Als je component gebruikt zal je geen problemen ondervinden.

• The Zep Man
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 20:07

The Zep Man

🏴‍☠️

PhuSioN schreef op maandag 24 september 2007 @ 09:12:
Als je component gebruikt zal je geen problemen ondervinden.
Of VGA of HDMI...

Yar har, wind in your back, lads, wherever you go!

• bartgabriels
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 15-03-2022
Verwijderd schreef op maandag 24 september 2007 @ 08:29:
[...]

klopt en daar heb ik ook weer stekkers voor zodat ik een europees apparaat (laptop telefoonoplader noem maar op) in een amerikaans stopcontact kan stoppen
Ook de voltages zijn anders daar ...

• Borgoth
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 30-04-2023

Borgoth

De botte lul.

Voltage gaat ook niet lukken, op de voeding staat: "Input: 200-240 DC"

Make something idiot proof, and someone will make a better idiot.
Verstand op nul en nadenken!

• Dani86
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 25-11 20:06

Dani86

AeroGeek

Ik denk in Amerika een 2ehands xbox op de kop tikken een bter idee is.

games kan wel denk ik, met een Boot-CD?

Ryzen 5 7500F - 32GB RAM @ 6000 MHz - RX7700XT - WD SN770 1TB nvme

• PhuSioN
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22:52
klopt maar ging er niet van uit dat hij daar een hdtv had staan

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 23:37

Martinspire

Awesomeness

n00bdani86 schreef op maandag 24 september 2007 @ 17:01:
Ik denk in Amerika een 2ehands xbox op de kop tikken een bter idee is.

games kan wel denk ik, met een Boot-CD?
Boot cd? Sorry, maar dat ding is beveiligd.

Trouwens, een Amerikaanse Xbox is misschien niet zo handig want dan kan ie niet alles of helemaal geen games meer spelen omdat je ook games hebt die regiogebonden zijn.

Ik denk dat je kwa kabels het beste daar iets kan halen (lijkt me goedkoper), maar dat je met een voeding op zich al genoeg hebt.

Wat je wel kunt doen is daar een monitor of tv kopen omdat je dan anders veel betaald aan gewicht e.d. met vliegen. Ook kun je in amerika heus wel kabels kopen om hem op je amerikaanse tv aan te sluiten. Persoonlijk zou ik voor een LCD ofzo gaan met VGA aansluiting. Werkt prima.

Je moet dan gewoon ff naar Target ofzo gaan, daar hebben ze nog wel wat dingen. En anders Gamestop. Die zit ook in elke stad wel.

Martinspire - PC, PS5, XSX

• Crash
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 20:56
Ik verplaats je topic even van SGD naar SPV :)

Verwijderd

Topicstarter
Martinspire schreef op maandag 24 september 2007 @ 18:22:
[...]

Boot cd? Sorry, maar dat ding is beveiligd.

Trouwens, een Amerikaanse Xbox is misschien niet zo handig want dan kan ie niet alles of helemaal geen games meer spelen omdat je ook games hebt die regiogebonden zijn.

Ik denk dat je kwa kabels het beste daar iets kan halen (lijkt me goedkoper), maar dat je met een voeding op zich al genoeg hebt.

Wat je wel kunt doen is daar een monitor of tv kopen omdat je dan anders veel betaald aan gewicht e.d. met vliegen. Ook kun je in amerika heus wel kabels kopen om hem op je amerikaanse tv aan te sluiten. Persoonlijk zou ik voor een LCD ofzo gaan met VGA aansluiting. Werkt prima.

Je moet dan gewoon ff naar Target ofzo gaan, daar hebben ze nog wel wat dingen. En anders Gamestop. Die zit ook in elke stad wel.
ik heb een HD tv staan dus het lijkt me geen probleem , het enige probleem lijkt me dus stroom 200-240 volt dit kan dus niet op een amerikaans stopcontact volgens mij iemand enig idee hoe je dat kan oplossen

• Gizz
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 21:57

Gizz

Dunder-Mifflin, Inc.

Verwijderd schreef op maandag 24 september 2007 @ 20:54:
[...]
200-240 volt dit kan dus niet op een amerikaans stopcontact volgens mij iemand enig idee hoe je dat kan oplossen
Wat dacht je van even een convertertje ertussen plaatsen?

Canon EOS 5Dm3 + 5D + 7D + 300D + 1000FN + EF 17-40 4L + EF 35 1.4L + EF 50 1.8 + EF 80-200 2.8L + 550EX

Verwijderd

Topicstarter
Gizz schreef op maandag 24 september 2007 @ 20:56:
[...]

Wat dacht je van even een convertertje ertussen plaatsen?
en hoeveel watt verbruikt een xbox

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Nu online

FeaR

In GoT we trust

Verwijderd schreef op maandag 24 september 2007 @ 21:25:
[...]

en hoeveel watt verbruikt een xbox
165 :)

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 23:37

Martinspire

Awesomeness

Amerikaanse poweradapter voor xbox 360: 99 dollar

http://www.walmart.com/catalog/product.do?product_id=5334347
Al zie ik dat de kwaliteit niet echt mega is. Maar ik denk dat de originele adapter er niet veel af zal zitten

[ Voor 33% gewijzigd door Martinspire op 24-09-2007 23:42 ]

Martinspire - PC, PS5, XSX

Verwijderd

Topicstarter
Martinspire schreef op maandag 24 september 2007 @ 23:41:
Amerikaanse poweradapter voor xbox 360: 99 dollar

http://www.walmart.com/catalog/product.do?product_id=5334347
Al zie ik dat de kwaliteit niet echt mega is. Maar ik denk dat de originele adapter er niet veel af zal zitten
lijkt me eigenlijk handiger om een converter te kopen van 30 dollartjes heb ik dezelfde kwaliteit voeding , en het kost veel minder of moet ik neit zo simpel denken?

Verwijderd

Je kan gewoon een Amerikaanse xbox kopen, en dan een converter, je kan zo'n europese voeding in een amerikaanse xbox stoppen, en dan doet hij het gewoon.

De xbox-en zijn namelijk gelijk, alleen de voedingen verschillen (VS 120 volt, EU 230 volt)
Dus ik zou hem zeker in de US kopen, met de huidige exchange rate, 1 euro is 1,41 dollar, zal je veel goedkoper uitzijn (dwz, een Premium kost hier 350 euro, daar omgerekend 250 euro)
En aangezien veel games regio-vrij zijn, is dat ook geen probleem, en anders bestel je ze gewoon
Hier, daar kan je ook NTSC versies halen en die zijn supergoedkoop.

• rubbieus
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 14-11 07:43
Verwijderd schreef op dinsdag 25 september 2007 @ 22:10:
Je kan gewoon een Amerikaanse xbox kopen, en dan een converter, je kan zo'n europese voeding in een amerikaanse xbox stoppen, en dan doet hij het gewoon.

De xbox-en zijn namelijk gelijk, alleen de voedingen verschillen (VS 120 volt, EU 230 volt)
Dus ik zou hem zeker in de US kopen, met de huidige exchange rate, 1 euro is 1,41 dollar, zal je veel goedkoper uitzijn (dwz, een Premium kost hier 350 euro, daar omgerekend 250 euro)
En aangezien veel games regio-vrij zijn, is dat ook geen probleem, en anders bestel je ze gewoon
Hier, daar kan je ook NTSC versies halen en die zijn supergoedkoop.
Aangezien ik studeer in amerika voor een jaar wil ik mijn xdoosje 360 over laten vliegen vanuit nederland.
ik weet dat ik alleen spellen uit de EU erop kan spelen mijn vraag is dan ook
is het eventueel mogelijk een europese xbox aan te sluiten op een amerikaanse tv en indien ja ? welke kabels heb ik dan nodig

Mvg,

Biatelli

edit: sorry zag net dat ik mijn topic verkeerd heb geplaats
heeft hier iemand de vraag niet goed gelezen?

Anyway . ik zou zo'n converter zoeken idd met een compatable tv ( met PAL 60) en een CDtje voor 60 euro dat je ook amerikaanse spellen laat spelen
Pagina: 1