Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

outsystems

Pagina: 1
Acties:
  • 190 views sinds 30-01-2008

• maxtrash
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 29-11 23:06
"toen ik jong was" (ik ga hier niet over uitwijden maar dat is dus lang geleden...) heb ik veel geprogrammeerd. Daarna heb ik beroepsmatig nog een paar jaar met een Case-tool gewerkt. Inmiddels ben ik al weer wat jaren informatienalist. Het begon toch weer wat te kriebelen en ik wilde wel weer wat doen op programmeergebied. Via google kwam ik terecht op outsystems.com. Een site waar je gratis een webontwikkel/codegenerator omgeving kunt downloaden. Het is volgens mij een portugese firma die ook in Nederland redelijke zaken lijkt te doen (vergeleken met andere landen). Wel klein denk ik. Sympatieke jongens op het support-forum.

Kent iemand ze? Ik ben eigenlijk wel benieuwd hoe groot dit is. Ik was tevens wel onder de indruk van het gemak (op het eerste gezicht) waarmee je dingen doet. Langzamerhand merk ik wel dat ik nog veel kennis op moet doen van web-programmeren maar dat ligt niet echt aan het tool. Graag reacties (of download de expressversie eens)
(ps. dit is dus geen spam)

• whoami
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 21:14
Ehm, dit is imho wel spam. :)

Ik zie geen verdere discussie-bedoeling ofzo in dit topic; gewoon wat reclame voor een of andere vage firma ?

https://fgheysels.github.io/

Dit topic is gesloten.