Op z'n allerlichtst uitgedrukt... Het is niet geheel volgens FAQ, maar ik vind dat deze reactie een -2 verdient. Hij is sowieso lekker bezig, want ook deze en deze reacties zijn niets meer dan flames. Ik weet niet of gewoon de vuistregels gevolgd worden, maar ik persoonlijk vind een lagere score dan -1 niet ongepast.
In dit geval is het in mijn ogen beter de reacties geheel te verwijderen. Dit gaat echt te ver.
PC1: 9800X3D + RX 9070 XT || PC2: 5800X3D + RTX 3080 || Laptop: 7735HS + RTX 4060
uhh ja ik geloof dat hier wel meer te doen is dan -1 geven
Hij heeft er wel een handje van, ja...
Het valt me trouwens op dat hij in vrijwel iedere reactie klaagt over het modereren...
Tijd voor een mailtje?
Het valt me trouwens op dat hij in vrijwel iedere reactie klaagt over het modereren...
Tijd voor een mailtje?
[ Voor 18% gewijzigd door CodeCaster op 24-09-2007 01:25 ]
https://oneerlijkewoz.nl
Op papier is hij aan het tekenen, maar in de praktijk...
Dat is in principe hetzelfde als op -2 zetten, aangezien niemand de reacties dan meer kan zien. Geheel verwijderen is niet eens mogelijk dacht ikr00n schreef op maandag 24 september 2007 @ 01:18:
In dit geval is het in mijn ogen beter de reacties geheel te verwijderen. Dit gaat echt te ver.
Heb de FAQ er trouwens nog eens op nageslagen en -2 wordt gegeven bij het overtreden van de policy of wet. Het zijn nog net geen bedreigingen, dus de wet wordt niet overtreden, maar de policy des te meer
Je kunt ze dan toch wel zien, maar je moet er specifiek op klikken? Ik zie dan iets als "1 reactie onzichtbaar op je huidige niveau".ScottB schreef op maandag 24 september 2007 @ 01:23:
[...]
Dat is in principe hetzelfde als op -2 zetten, aangezien niemand de reacties dan meer kan zien. Geheel verwijderen is niet eens mogelijk dacht ik
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Een aantal keer -2 verstrekt en de user mag een tijdje niet meer reageren.
Pagina: 1