Hey hallo,
Ik ben hier en daar is op zoek gegaan naar een nieuwe pc, ik doe zo ongeveer om het half jaar me pc verkopen en een nieuwe voor in de plaats kopen. Heb altijd zelf samengesteld maar kom er nu niet echt uit.
Daarom dat ik even gebruik maak van de forum.
Ik zou graag jullie willen vragen om voor mij een pc samen te stellen (voor de gene die hier tijd ik wil steken).
Mijn gevraagde eisen zijn:
Processor
Merk: Intel
Kloksnelheid: 3.4 en hoger
Moederbord
Type: Pentium en ZEKER GEEN CELERON
Graag zou ik een mobo willen met 2x PCI-E x16 zodat ik ooit is 2 videokaarten erin kan pluggen.
Tenzij iemand mij kan vertellen dat dat overbodig is. Het is niet percé nodig...
Ik heb eigenlijk altijd een mobo en videokaart van het merk Gigabyte.
Waarom? omdat mijn ervaring van dat merk goed is.
Harde schijf
Is niet echt nodig die kan ik zelf wel vinden... denk dat ik me oude ga gebruiken en dan een externe ga kopen.
Verder maakt het me niet veel uit... denk ik.
Ik hoef geen scherm of andere extra's zoals muis, toetsenbord, speakers...
Ik zoek dus een pc die Up2Date is en games kan spelen die net uit zijn... en nog uit moeten komen.
Alvast bedankt voor jullie tijd.
Met vriendelijke groet,
Darcey
Ik ben hier en daar is op zoek gegaan naar een nieuwe pc, ik doe zo ongeveer om het half jaar me pc verkopen en een nieuwe voor in de plaats kopen. Heb altijd zelf samengesteld maar kom er nu niet echt uit.
Daarom dat ik even gebruik maak van de forum.
Ik zou graag jullie willen vragen om voor mij een pc samen te stellen (voor de gene die hier tijd ik wil steken).
Mijn gevraagde eisen zijn:
Processor
Merk: Intel
Kloksnelheid: 3.4 en hoger
Moederbord
Type: Pentium en ZEKER GEEN CELERON
Graag zou ik een mobo willen met 2x PCI-E x16 zodat ik ooit is 2 videokaarten erin kan pluggen.
Tenzij iemand mij kan vertellen dat dat overbodig is. Het is niet percé nodig...
Ik heb eigenlijk altijd een mobo en videokaart van het merk Gigabyte.
Waarom? omdat mijn ervaring van dat merk goed is.
Harde schijf
Is niet echt nodig die kan ik zelf wel vinden... denk dat ik me oude ga gebruiken en dan een externe ga kopen.
Verder maakt het me niet veel uit... denk ik.
Ik hoef geen scherm of andere extra's zoals muis, toetsenbord, speakers...
Ik zoek dus een pc die Up2Date is en games kan spelen die net uit zijn... en nog uit moeten komen.
Alvast bedankt voor jullie tijd.
Met vriendelijke groet,
Darcey