Toon posts:

Gevraagd Samenstellen PC Up2Date

Pagina: 1
Acties:
  • 18 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hey hallo,

Ik ben hier en daar is op zoek gegaan naar een nieuwe pc, ik doe zo ongeveer om het half jaar me pc verkopen en een nieuwe voor in de plaats kopen. Heb altijd zelf samengesteld maar kom er nu niet echt uit.
Daarom dat ik even gebruik maak van de forum.
Ik zou graag jullie willen vragen om voor mij een pc samen te stellen (voor de gene die hier tijd ik wil steken).

Mijn gevraagde eisen zijn:

Processor
Merk: Intel
Kloksnelheid: 3.4 en hoger

Moederbord
Type: Pentium en ZEKER GEEN CELERON
Graag zou ik een mobo willen met 2x PCI-E x16 zodat ik ooit is 2 videokaarten erin kan pluggen.
Tenzij iemand mij kan vertellen dat dat overbodig is. Het is niet percé nodig...
Ik heb eigenlijk altijd een mobo en videokaart van het merk Gigabyte.
Waarom? omdat mijn ervaring van dat merk goed is.

Harde schijf
Is niet echt nodig die kan ik zelf wel vinden... denk dat ik me oude ga gebruiken en dan een externe ga kopen.

Verder maakt het me niet veel uit... denk ik.
Ik hoef geen scherm of andere extra's zoals muis, toetsenbord, speakers...
Ik zoek dus een pc die Up2Date is en games kan spelen die net uit zijn... en nog uit moeten komen.

Alvast bedankt voor jullie tijd.

Met vriendelijke groet,
Darcey

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Zie Wat is er nu anders in CSL? en CSL Beleid, dit soort topics zijn hier niet de bedoeling.

Je kunt in de BBG's kijken voor verschillende types computer (bijvoorbeeld [BBG] High-end gamesysteem september 2007), en verder zul je zelf aan de slag moeten. Jij wilt een computer, dan moet jij ervoor werken :)

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

• mad_max234
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 06-12-2025

mad_max234

AMD Athlon II M320

Waar heb je gezeten? :P
Processor
Merk: Intel
Kloksnelheid: 3.4 en hoger
Pentium is alleen nog maar in de vorm van een budget cpu te krijgen, en MHz zegt niks. Ik zou zeggen verdiep je eerst maar eens in de hardware van vandaag de dag. En heb je vragen kan je ze hier stellen als ze tenminste niet zelf te vinden (eigen inzet is vereist, dus eerst zelf naar een antwoord/oplossing zoeken) zijn of niet al eens zijn gesteld.

• Ultraman
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 23-01 18:25

Ultraman

Moderator Harde Waren

Boefje

gambieter schreef op maandag 24 september 2007 @ 01:15:
Zie Wat is er nu anders in CSL? en CSL Beleid, dit soort topics zijn hier niet de bedoeling.

Je kunt in de BBG's kijken voor verschillende types computer (bijvoorbeeld [BBG] High-end gamesysteem september 2007), en verder zul je zelf aan de slag moeten. Jij wilt een computer, dan moet jij ervoor werken :)
Ik kan aan de post van gambieter weinig toevoegen, dus zie dat als het belangrijkste deel van de sluitmessage.

Zomaar een boodschappenlijstje achterlaten is hier echt niet de bedoeling. Dit is een community, geen computerzaak die even een systeem voor je bij elkaar sprokkelt. Een tweaker kan dat prima zelf.

Neem notitie van de Best Buy systemen waar gambieter al naar linkt. Daar kun je een hoop nuttige informatie uit halen.
Als je daarna echt specifieke vragen hebt en je hebt het Het algemeen beleid en CSL FAQ doorgenomen dan kun je daarover natuurlijk altijd een nieuw topic maken.

[ Voor 14% gewijzigd door Ultraman op 24-09-2007 01:25 ]

Als je stil blijft staan, komt de hoek wel naar jou toe.

Dit topic is gesloten.