Email syncen met pda

Pagina: 1
Acties:

• BlizzarD
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Het probleem is al volgt:

Ik heb op mijn outlook 2 mail accounts, xs4all en mijn school email. Nu synct mijn pda (Imate Jamin) alle mails goed, alleen wil ik dat hij alleen de mail van mijn school op mijn telefoon zet.

Ik krijg dit nergens voor mekaar en zie er ook nergens een optie voor staan. Iemand toevallig hier een oplossing voor?

iStockphoto

• Murcielago
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 13-10 03:55
Wat krijg je niet voor elkaar dan? Heb je daar een programma voor? Hoe maakt je PDA verbinding? Krijg je een foutmelding? Welke protocol voor mail gebruikt je school?

PSN: djmurcielago

• StevenK
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 07:44
BlizzarD schreef op zondag 23 september 2007 @ 22:13:
Het probleem is al volgt:

Ik heb op mijn outlook 2 mail accounts, xs4all en mijn school email. Nu synct mijn pda (Imate Jamin) alle mails goed, alleen wil ik dat hij alleen de mail van mijn school op mijn telefoon zet.

Ik krijg dit nergens voor mekaar en zie er ook nergens een optie voor staan. Iemand toevallig hier een oplossing voor?
Ik zou zorgen dat de xs4all mail via een rule in een aparte folder terecht komt. Alleen je school mail staat dan in je inbox en wordt gesynchroniseerd.

Was advocaat maar vindt het juridische nog steeds leuk

• BlizzarD
  • Niet online
Schoolmail komt binnen via imap protocol. Syncen gebeurd gewoon met Activesync, maar dr bestaat nergens een optie dat ik alleen maar 1 van de 2 mail accounts kan syncen.

Excuus, zie dat hij helemaal niet mn school email synct. Is dat omdat dit via een imap server binnenkomt? En zo ja wat kan ik hier aan doen?

[ Voor 32% gewijzigd door BlizzarD op 23-09-2007 22:38 ]

iStockphoto

• Murcielago
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 13-10 03:55
Dat dacht ik al. Maar hoe maak je die verbinding nu dan? Doe je dat via GPRS, via je PC via Bluetooth of via Wifi?

PSN: djmurcielago

• BlizzarD
  • Niet online
Syncen gebeurd via bijgeleverde usb kabel

iStockphoto

• gwystyl
  • Laatst online: 05:23

gwystyl

Beugeltje dan maar?

je kan bij activesync/mobile device center de mappen kiezen die je moet syncen en tot hoe lang terug. Standaard wordt alleen de inbox gesynct met berichten van de afgelopen 3 dagen oid
Pagina: 1