Toon posts:

[XP 64] MSN blijft hangen na inloggen

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb net xp 64 geinstalleerd met windows live..

Dus ik lekker chatten en uit het niets loopt dat hele tering bende vast. Sloot msn af, opnieuw starten, nee hoor.. Dus ik zo.. naja boeie.

Sluit pc af, koop nieuwe geheugen (was ik allang van plan).. kom terug prik em erin. Doe PC aan, wil msn nog steeds niet starten. Verweider em, installeer ik em opnieuw, krijg ik zo'n tering error '1603'. Nou heb hele internet af gescout.. niks gevonden...

Als iemand een antwoord hierop weet is het ook best als msn maar werkt.

Nu komt deel 2. Dus ik denk, boeie installeer gewoon de beta van 8.5. Nou instalatie lukt, hij logt in.. Dus ik helemaal happy, komt Bill Gates mij ff een klap in mn gezicht geven... LOOPT VERDOMME MSN VAST.. Nou duizend keer in en uit loggen.. hetzelfde.

Heb alles geprobeerd wat op het innet stond, niks.. Ik kan wel met een andere msn account inlogge op 8.5... maar daar heb ik niks aan. dus dat is vreemd.

Heb iets gelezen over teveel offline berichten?

please help me hiermee want word echt shaggie en ik trek dit echt niet meer. Jullie zijn mn laatste hoop _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

Verwijderd

shaggie omdat je msn mist? :P Google is je vriend.

Verwijderd

Kan zijn dat iemand je probeert te irriteren en je letterlijk 100en offline berichten stuurt die allemaal tegelijk aankomen als je online komt, waardoor je cpu het niet echt trekt..

Verwijderd

Topicstarter
nou, dat KAN.. maar ik denk het niet want als ik op ebuddy inlog dan gebeurt er niks. Maarja

• Avalaxy
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 26-02 00:43
Eh, ook al programma's als Trillian geprobeerd?