[Vista 64] Heractivering: Key is al geregistreerd...

Pagina: 1
Acties:
  • 492 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Mohy
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 05-01 14:32

Mohy

Star Citizen

Topicstarter
...en dat klopt, want die is al van mij.....

Hallo Tweakers,

Ik kom het volgende probleem tegen:

Ik heb een Vista OEM 64 bit Home Premium versie van Windows en deze draait hier al op mijn systeem. Nu heb ik de Videokaart vervangen (Geforce 8600GT) wat volgens de regels is van OEM.

Nu moet ik dus heractiveren (Hardware is veranderd). Als ik dit doe krijg ik de melding: De opgegeven productcode is al in gebruik. Dat klopt, die was van mijn systeem voor upgrade. Hij moet alleen worden bijgewerkt.

Ik heb nog 2 dagen om dit te doen, want anders gaat Vista in "reduced" mode. En vooral dit is iets wat ik absoluut niet kan gebruiken

Na veel gezoek op zowel google, Microsoft en Tweakers ben ik eigenlijk geen steek verder, aangezien weinig mensen dit probleem hebben en microsoft alleen zegt (op hun site) dat ik een nieuwe key kan kopen of hun support kan bellen (en dat is vrij prijzig, naar ik begreeep)

Heeft iemand enige en aanbevelingen/of ervaring hiermee? Let wel, het is een officiele legale versie van Vista.

Want anders komt er boven mijn (budget) videokaart nog eens € 100,- bovenop en dat lijkt me ook niet de bedoeling.

Iedereen alvast bedankt voor suggesties !!

Si vis pacem, para bellum

• Snake
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 07-03-2024

Snake

Los Angeles, CA, USA

Kan je niet gewoon even bellen naar Microsoft, die mensen zijn heel vriendelijk :)

Going for adventure, lots of sun and a convertible! | GMT-8

• job
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 01-03 19:07

job

Als je activatie geweigerd wordt krijg je na even doorklikken het telefoonnummer van microsoft in beeld.

Oftewel, je klikt nogmaals op activeren, de boel wordt geweigerd. Je leest de foutmelding, volgt de instructies en krijgt het nummer van MS in beeld.
Je belt dat nummer, doet wat de telefonist(e) zegt en de boel is weer geactiveerd. :)

[ Voor 28% gewijzigd door job op 23-09-2007 20:26 ]

Verwijderd

volgens mij moet je gewoon de support bellen en die geven je een heractivatie key, en het kost niks want het is een 0800 nummer :)

• Hammetje
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 19:26
Bel gewoon MS op en leg je verhaal uit :)... Helpen ze je vast wel verder.

"Het is pas haute cuisine als het de frituurpan heeft gezien" - @VanRoyal (2021)

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Weet je wat jij zou moeten doen: bellen met de Kamer van Koophandel Microsoft :Y)

Zegt spuit 11 12.

[ Voor 19% gewijzigd door F_J_K op 23-09-2007 20:25 ]

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

• Mohy

Mohy

Star Citizen

Topicstarter
F_J_K schreef op zondag 23 september 2007 @ 20:24:
Weet je wat jij zou moeten doen: bellen met de Kamer van Koophandel Microsoft :Y)

Zegt spuit 11 12.
Hmm, een heleboel reacties in korte tijd met het advies bellen. Hard to resist. Maar ik kon alleen een nummer vinden voor € 72,00 p Uur en dat vind ook weer erg enthousiast. :|

Hehe, nu het goede nummer gevonden.... Op hoop van zegen

[ Voor 7% gewijzigd door Mohy op 23-09-2007 20:34 ]

• Snake

Snake

Los Angeles, CA, USA

Mohy schreef op zondag 23 september 2007 @ 20:31:
[...]

Hmm, een heleboel reacties in korte tijd met het advies bellen. Hard to resist. Maar ik kan alleen een nummer vinden voor € 72,00 p Uur en dat vind ook weer erg enthousiast. :|
Neen je leest verkeerd, de key wordt geweigerd: geeft dat ding je meerdere opties, andere key, bellen, later activerne.

Klik op 'bellen', en dan bel je naar Microsoft (even Belgie selecteren uit het lijstje), gratis nummer :)

[ Voor 9% gewijzigd door Snake op 23-09-2007 20:34 ]

• Nijn
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 02-03 08:56
Probeer is "Activeren via telefoon" te kiezen. Dan ben je weliswaar een kwartier bezig die codes over te typen, maar zodra het systeem besluit dat je geen recht hebt krijg je de keuze om iemand te spreken.

En anders stuur je ze toch gewoon een mailtje?

• Snake

Snake

Los Angeles, CA, USA

Nijn schreef op zondag 23 september 2007 @ 20:33:
Probeer is "Activeren via telefoon" te kiezen. Dan ben je weliswaar een kwartier bezig die codes over te typen, maar zodra het systeem besluit dat je geen recht hebt krijg je de keuze om iemand te spreken.

En anders stuur je ze toch gewoon een mailtje?
Kwartier?

3 minuten bedoel je :)

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

...of ondervindt u problemen bij de activatie van uw product? Bel dan gratis 0800-0233487.
Dus :Y)

Nijn: mailtje gaat met nog maar twee dagen te gaan wat krap worden.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Verwijderd

In dat schermpje wat je krijgt staat gewoon een linkje in de trand van: "HELP!!!!!!! Wat moet ik nu doen????"

Dan klik je daarop, moet je een land selecteren (Nederland zal standaard geselecteerd zijn bij een Nederlandse Windows), dan krijg je het 0800 nummer te zien wat je moet bellen en daaronder alle gegevens die zij nodig hebben.

Je belt dan gewoon even en krijgt dan eerst de computer, dan voer je die codes in en krijg je hopelijk een code, maar waarschijnlijk niet (immers is je hardware gewijzigd en dus mag je niet zomaar verder).

Dan wordt je doorverbonden met een zeer vriendelijke medewerker die vraagt wat je hebt gedaan om het te verprutsen. Dan zeg je dus dat je de VGA hebt vervangen, zij zal dan even wat dingen invoeren in de computer en krijgt dan een nieuwe bevestigingscode, die typ je in en klaar is kees.

• Mohy

Mohy

Star Citizen

Topicstarter
Ok, danger is over.
Het enige nummer wat ik in eerste instantie kon vinden was niet de juiste. Door de opmerking: het is een 0800-nummer, verder gekomen en idd een zeer vriendlijke meneer bij Microsoft: en Vista is weer geregistreerd

Iedereen bedankt !!

Pagina: 1