[ET] 9Fps.. Hoe kan dat?

Pagina: 1
Acties:

• Heaget
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 01-12 09:45
ziehier het probleem....

Afbeeldingslocatie: http://img509.imageshack.us/img509/8791/etprob1111ko5.jpg

9FPS, en dan draai ik de laagst mogelijk config, wel op 1280 x 1024, maar als ik dat lager zet gebeurt er vrij weing...
het is trouwens wel zo, dat als ik bijv. in een hoekje ga staan ik wel 140FPS heb... maar zodra er ook maar wat gebeurt valt ie weer helemaal trug, en word het onspeelbaar :evil: ik heb zojuist de nieuwste drivers geinstalleerd, maar dat maakt weinig uit...
iemand enig idee hoe ik dit kan oplossen, zodat ik weer fatsoenlijk kan spelen :(

• Snippertje
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 22:44

Snippertje

Light up your life

Heaget schreef op zondag 23 september 2007 @ 19:25:
ziehier het probleem....

[afbeelding]

9FPS, en dan draai ik de laagst mogelijk config, wel op 1280 x 1024, maar als ik dat lager zet gebeurt er vrij weing...
het is trouwens wel zo, dat als ik bijv. in een hoekje ga staan ik wel 140FPS heb... maar zodra er ook maar wat gebeurt valt ie weer helemaal trug, en word het onspeelbaar :evil: ik heb zojuist de nieuwste drivers geinstalleerd, maar dat maakt weinig uit...
iemand enig idee hoe ik dit kan oplossen, zodat ik weer fatsoenlijk kan spelen :(
Een achtergrondservice miss die erg veel CPU vraagt?

Discord kanaal: https://discord.gg/X3CqdTKd

• CodeCaster
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online

CodeCaster

Can I get uhm...

En de specificaties van je PC?

https://oneerlijkewoz.nl
Op papier is hij aan het tekenen, maar in de praktijk...

Verwijderd

Windows Vista toevallig?

Dit gebeurd wanneer je geen hardwarematige acceleratie hebt. Check je drivers even, en ros dat vsync uit.

• Heaget
Specs van mijn PC, sorry helemaal vergeten :X

AMD 64 3500+
Gainward 6800Ultra
1GB geheugen

Geen windows Vista, maar gewoon XP SP2.
Verwijderd schreef op zondag 23 september 2007 @ 19:29:
Windows Vista toevallig?

Dit gebeurd wanneer je geen hardwarematige acceleratie hebt. Check je drivers even, en ros dat vsync uit.
Geen hardware Acceleratie, hoe kan het dan dat ie soms wel 140FPS doet, en als het wat drukker word gelijk niets.. En waar zou ik dat mogelijkerwijs kunnen vinden? VSYNC staat al uit in ET zelf dacht ik.

Verwijderd

Omdat op het moment dattie aan het werk moet gewoon geen acceleratie heeft. Daarom is een kale muur 140FPS en een drukke omgeving 9 fps :+

Update je drivers eens. Ik heb deze issue ook gehad met Vista, op XP draait het prima. en ik speel mijn games alleen op XP ook

• Heaget
ik heb "162.18_forceware_winxp_32bit_english_whql" vamiddag geinstalleerd, dat maakte niet uit..

• E-Vix
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 16:57

E-Vix

Nu met sneeuw!

Heaget schreef op zondag 23 september 2007 @ 19:54:
ik heb "162.18_forceware_winxp_32bit_english_whql" vamiddag geinstalleerd, dat maakte niet uit..
En heb je je hardware acceleratie ook aangezet?

Failed opening '/home/users/7942/signature.inc' for inclusion (include_path='.:') in /home/www/got/userstats.php on line 25

Verwijderd

Er zijn zoveel drivers vanaf Nvidia beschikbaar dat zelfs bij een oudere kaart bijv de Geforce 2 MX een heel pakket wordt aangeboden. Je speelt dus een relatief oudere game en hebt dus denk ik meer baat bij bij een oudere drivers. www.guru3d.com houdt nog een database bij met al die dingen. Zoek er eens eentje uit op hun website bijv bij de 100. series.

Hardware acceleratie hoort by default al aan te staan natuurlijk :+ Anders had je geen driver geinstalleerd.... Het heeft meer te maken met Hoe ET met OpenGL omgaat en hoe je driver dit zich aanbied.

Success :)

• TheZeroorez
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Verwijderd schreef op zondag 23 september 2007 @ 20:03:
Er zijn zoveel drivers vanaf Nvidia beschikbaar dat zelfs bij een oudere kaart bijv de Geforce 2 MX een heel pakket wordt aangeboden. Je speelt dus een relatief oudere game en hebt dus denk ik meer baat bij bij een oudere drivers. www.guru3d.com houdt nog een database bij met al die dingen. Zoek er eens eentje uit op hun website bijv bij de 100. series.

Hardware acceleratie hoort by default al aan te staan natuurlijk :+ Anders had je geen driver geinstalleerd.... Het heeft meer te maken met Hoe ET met OpenGL omgaat en hoe je driver dit zich aanbied.

Success :)
Klopt, driver 96.zoveel liet ook op de maps de objectives en al die apparaten niet zien, terwijl het volgens anderen met 8x.zoveel drivers wel werkte. Back to FoceWare 80 dus voor optimale settings denk ik :)

• Heaget
Welke raden jullie me aan? ( link? ) Ik download nu 100.95, maar jij zegt dat ik verder terug moet naar 8x.xx? En waar kan ik Hardware Acceleratie vinden?? :X

• PainkillA
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 28-11 11:17
en andere spellen draaien wel goed?

• Heaget
ik speel atm vrij weinig anders, alleen CSS

edit

Ik heb nu "8456-whql-[Guru3D.com]" geinstalleerd en hij blijft nu wel speelbaar, maar soms zakt hij toch af naar 20FPS.. Iemand nog enige tips?

[ Voor 64% gewijzigd door Heaget op 23-09-2007 21:01 ]

Pagina: 1