Ik ben sinds kort bezig om me te verdiepen in lunux en dat lukt me aardig.
Ik had suse linux 10.2 x64 geinstalleerd en zover werken dat mijn alles werkte inclusief mijn ATI 2600XT videokaart.
Hierna had ik de drivers van de gelijdskaart geinstalleerd en de kernel geupdate.
Na dit begonnen alle problemen. Ik kwam niet meer in linux kreeg zwart scherm.
Dus ik dacht van dan installeren we heb opnieuw en beginnen we van voor afaan.
Linux krijg ik geinstalleerd en de packages maar zo gouw ik de ati drivers installeer gaat het fout (heb nu al 3 installaties erop iztten).
Nu ik wat beter ging kijken (ik volg handleiding opensuse.org) ik typ : sh ./ati*.run --buildpkg SuSE/SUSE102-AMD64
En krijg ik nadat hij hem heeft gemaakt de volgende melding:
Requested package is not supported.
Ik heb op google al gezocht en het is een bekend probleem maar geen oplossing voor dit.
Andere specs die kunnen helpen zijn:
nvidia 590sli chipset
Sata hardeschijven (ide mode)
Ik had suse linux 10.2 x64 geinstalleerd en zover werken dat mijn alles werkte inclusief mijn ATI 2600XT videokaart.
Hierna had ik de drivers van de gelijdskaart geinstalleerd en de kernel geupdate.
Na dit begonnen alle problemen. Ik kwam niet meer in linux kreeg zwart scherm.
Dus ik dacht van dan installeren we heb opnieuw en beginnen we van voor afaan.
Linux krijg ik geinstalleerd en de packages maar zo gouw ik de ati drivers installeer gaat het fout (heb nu al 3 installaties erop iztten).
Nu ik wat beter ging kijken (ik volg handleiding opensuse.org) ik typ : sh ./ati*.run --buildpkg SuSE/SUSE102-AMD64
En krijg ik nadat hij hem heeft gemaakt de volgende melding:
Requested package is not supported.
Ik heb op google al gezocht en het is een bekend probleem maar geen oplossing voor dit.
Andere specs die kunnen helpen zijn:
nvidia 590sli chipset
Sata hardeschijven (ide mode)