Hallo ik heb in een boze bui mijn wachtwoord verandert van mijn admin account deze heb ik domgenoeg vergeten na lang zoeken op me andere accounts op internet voor password recovery heb ik maar systeem herstel gedaan zodat ik andere heb met admin rechten en me belangrijke dingen onder documents and setting staan helaas kan ik niet in mijn admin map nu meer komen dit is vrij kut ik krijg dan dat ik geen machtiging heb to deze map weet iemand mischien wat ik moet doen of kan doen ik zag in een paar iets over inloggen in veilige modus en shit naja hoop dat iemand me kan helpen
Ik denk dat jij eerst even de FAQ van het forum moet doorlezen en niet zulke taal gelijk hier maar neer moet gooien. Natuurlijk snap ik dat je baalt maar dit soort taal is niet echt toepasselijk
wtf?
1. gebruik punten
2. gebruik enters
3. ben je ingelogd als admin?
zoja dan kan je in principe overal bij, je moet alleen bij sommige mappen nog de rechten herkijgen. Ik zal eens zoeken hoe/wie/wat
1. gebruik punten
2. gebruik enters
3. ben je ingelogd als admin?
zoja dan kan je in principe overal bij, je moet alleen bij sommige mappen nog de rechten herkijgen. Ik zal eens zoeken hoe/wie/wat
wanneer je alles achter elkaar typt zonder gebruik te maken van leestekens en alinea's dan leest dat zeer moeilijk en irritant je topictitel geeft ook weinig weer van een korte omschrijving van je probleem ook ontbreekt er enig spoor van eigen inbreng zoals waar je hebt gezocht om eventueel zelf tot een oplossing te komen wat je wel kunt proberen is take ownership waarmee je de rechten kunt terughalen van je vorige admin map
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
Verwijderd
aantal zinnen: geen
aantal leestekens: geen
ik denk dat word zoiets aan zal geven.
misschien een tip om je post aan te passen zodat iedereen het snapt?
aantal leestekens: geen
ik denk dat word zoiets aan zal geven.
misschien een tip om je post aan te passen zodat iedereen het snapt?
Volgens de FAQ mogen we je hiermee niet helpen, maar ik zou als ik jou was even googlen naar een password reset CD'tje
https://oneerlijkewoz.nl
Op papier is hij aan het tekenen, maar in de praktijk...
Google is your friend...
[url]http://home.eunet.no/pnordahl/ntpasswd[/url]
cheers
[url]http://home.eunet.no/pnordahl/ntpasswd[/url]
cheers
[ Voor 165% gewijzigd door JHS op 23-09-2007 22:07 ]
Welkom op GoT, shadowbeast
. Zoals hierboven aangegeven wordt is je post door de stijl niet erg begrijpelijk, maar bovendien is je topic en je topictitel niet zoals we hier verwachten
. Zoals je in Registratievoorwaarden / korte FAQ kan lezen is het de bedoeling dat je zelf eerst enige inzet toont voordat je bij je medetweakers aanklopt, en in je topic ook aangeeft wat je precies al hebt geprobeerd.
Ik denk dus dat het een goed plan is om wat te kalmeren, rustig wat FAQs over dit onderwerp door te lezen en te googelen, en als je er dan niet uitkomt een nieuw topic volgens de richtlijnen te openen
.
Ik denk dus dat het een goed plan is om wat te kalmeren, rustig wat FAQs over dit onderwerp door te lezen en te googelen, en als je er dan niet uitkomt een nieuw topic volgens de richtlijnen te openen
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()