Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Youtube tage invoegen in Invisionboard 1.3

Pagina: 1
Acties:
  • 35 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Goedenmiddag,

Ik heb overal al o internet gekeken maar ik kan het echt niet vinden.
Op een "mod" site is er wel een mod beschikbaar, maar die werkt niet als ik hem installeer.
Nu was mijn vraag eigenlijk, hoe kan ik er voor zorgen dat de youtube video's op mijn forum te zien zijn?
Ik zat al aan het volgende te denken:
Een link naar een video ziet er zo uit
:
<object width="425" height="350"></param><param name="wmode" value="transparent"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/U30wLHaGuDU" type="application/x-shockwave-flash" wmode="transparent" width="425" height="350"></embed></object>

Ik wil dus gewoon een strl_replace toepassen op [yt] en [/yt]

$txt = preg_replace( "[yt]", "<object width="425" height="350"></param><param name="wmode" value="transparent"></param><embed src="\", $txt );
$txt = preg_replace( "[/yt]", "\"type="application/x-shockwave-flash" wmode="transparent" width="425" height="350"></embed></object>", $txt );

Hierdoor word [yt]link[yt/] dus de video.

maar ik heb dus geeeeeeen idee welke variabele ik moet pakken en in welke file ik dit moet zetten.
Iemand die me hier misschien mee kan helpen?

• RaZ
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

RaZ

Funky Cold Medina

Ik denk dat je dat beter kan vragen in het support forum van InvisionBoard.. GoT biedt geen ondersteuning op andermans scripts...

Edit: Zoals je die code wilt gebruiken, gaat het niet werken op Internet Explorer vanwege het Eolas patent gebeuren. Er moet dus veel meer aan te pas komen om het cross-browser te laten werken.

Daar zullen ze bij InvisionPowerBoard dus iets meer verstand van zaken hebben dan op GoT

NB: Welkom op GoT

[ Voor 54% gewijzigd door RaZ op 23-09-2007 18:02 ]

Ey!! Macarena \o/

• ibmos2warp
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 20-11-2023

ibmos2warp

Eval is Evil

Hier staat misschien nog wat interessants. Ook kan je proberen om deze phpbb mod om te bouwen naar IB mod.

offtopic:
Je versie is hopeloos verouderd, tegenwoordig zijn ze al bij 2.2, ik zou maar effe gaan updaten :X

Ik weet alles van niks
Vind Excel ongelovelijk irritant.

• whoami
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 21:14
Neem even contact op met de maker van dat script dat je daar hebt; het is niet de bedoeling dat we hier support gaan geven op scripts die door 3den geschreven zijn.

https://fgheysels.github.io/

Dit topic is gesloten.