Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

N73 versus Pioneer D3

Pagina: 1
Acties:
  • 33 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb al jaren een navigatiesysteem van pioneer,en sinds enkele maanden een nieuwere versie aangeschaft, dit in combinatie met een Nokia 6230.
Handsfree bellen via de radio ging perfect.
Echter sinds ik een nieuwe Nokia bezit (N73), is het een drama.
Ik deze vrijdag aangeschaft, en direct een software update gedaan, echter wanneer ik de telefoon met de radio verbind hoor ik wel degene die ik bel, maar mijn stem wordt niet gehoord bij de tegenpartij.
Dit kan ook omgekeerd gebeuren, afijn na een 15 minuten een Belgisch sprekende man van Nokia te hebben geluisterd besloot ik toch maar Nokia Nederland te bellen.
De aardige mevrouw verwees mij door, naar een steunpunt in Alkmaar.
Na het een en ander te hebben uit gelegd, werd mijn splinternieuwe telefoon in een plast zakje gedaan, en opgestuurd naar Eindhoven, voor een reparatie (hoezo nieuwe telefoon ?).
Om een lang verhaal kort te maken, er werd mij verteld dat dit type telefoon voor veel klachten zorgt, en met de software was het helemaal 3 keer niks.
Kortom, is dit een bekend probleem ????????
o, ja, en ik moest de webside maar in de gaten houden, voor de nieuwste update van Nokia.
Op de webside van Pioneer, staat dit type telefoon als prima voor de Pioneer set.

• Ginz
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 21-11 12:53

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Dit heb je vast niet gelezen? Dit is de sluitpost van je vorig (identieke) startpost.
Ginz schreef op zondag 23 september 2007 @ 11:43:
Als je `m pas vrijdag hebt aangeschaft, waarom ga je dan niet terug naar je leverancier om te klagen over het product wat ze je hebben geleverd?

Ook is dit niet per definitie het probleem van de N73.. Waarom zou het niet aan de Pioneer kunnen liggen? Omdat de 6230 het daarmee wel deed? Tja, je N73 zal het ook waarschijnlijk met een CK-7w wel goed doen. Ben je al met je Pioneer naar het Pioneer steunpunt gegaan? Wat zegt Pioneer over de compatibileit met telefoons? De schuld direct aan de N73 te geven is iets te makkelijk.

Daarnaast stuur Alkmaar ze niet naar Eindhoven, maar naar Nuth, die ze weer doorstuurd naar Polen. Maar, dat is een klein detail.

Maar, dit alles had je ook gewoon in het N73 topic kunnen posten.

"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"

Dit topic is gesloten.