XBOX 360 Gamertag | Mac mini | Macbook | iMac - God Does Not Have a Plan; He is Just a Kid With an Antfarm
Anders kan je ook gewoon een wachtwoord op je eigen gebruikersaccount van Mac OS X zetten en een gastaccount aanmaken voor anderen.
[ Voor 4% gewijzigd door Johnny op 23-09-2007 19:10 ]
Aan de inhoud van de bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend, tenzij dit expliciet in dit bericht is verwoord.
Verwijderd
Of wil je voorkomen dat iemand de gecachde mail in Mail.app ziet?
Een andere account voor eventuele andere gebruikers is natuurlijk altijd fijner.
wil voorkomen dat iemand de gecachde mail in Mail.app ziet. Zonder uit te hoeven loggen of te switchen.Verwijderd schreef op zondag 23 september 2007 @ 20:02:
Waarom wil je dit? Wil je voorkomen dat iemand onder jouw account inlogt?
Of wil je voorkomen dat iemand de gecachde mail in Mail.app ziet?
Een andere account voor eventuele andere gebruikers is natuurlijk altijd fijner.
XBOX 360 Gamertag | Mac mini | Macbook | iMac - God Does Not Have a Plan; He is Just a Kid With an Antfarm
Tja. Je kunt bv. mail.app nu wel in een beveiligde .dmg gaan stoppen maar dan zijn je mailfiles zelf nog gewoon leesbaar.dadj schreef op zondag 23 september 2007 @ 22:38:
[...]
wil voorkomen dat iemand de gecachde mail in Mail.app ziet. Zonder uit te hoeven loggen of te switchen.
Ik zou dit niet zelf gaan klussen maar inderdaad gewoon het user-systeem gebruiken dat OS X je aanbiedt. Daar hebben slimmere mensen dan jij en ik over nagedacht
Zoef
"We never grow up. We just learn how to act in public" - "Dyslexie is a bitch"
ww op je screensaver en schermhoek aanwijzen als 'start screensaver'Falcon schreef op maandag 24 september 2007 @ 09:37:
Ik zou persoonlijk elke keer als je wegloopt even macje vergrendelen. Dan heb je gelijk alles vergrendeld ipv alleen je mail.
[ Voor 9% gewijzigd door dadj op 24-09-2007 19:06 . Reden: smartass ]