Toon posts:

Webhosting Kosten

Pagina: 1
Acties:
  • 78 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een offerte van een hosting bedrijf voor webhosting.
dit is het pakket en wou graag weten wat jullie er van vinden?

768 MB ruimte / 30 Gb dataverkeer per maand
Emails Onbeperkt
Forwarders Onbeperkt
PHP Ja
Perl Ja
CGI Ja
Databases Onbeperkt
FTP Onbeperkt
Webmail Ja
Subdomeinen Onbeperkt
Statistieken Ja
domeinaam .nl
plesk cp

Kosten 25 euro per jaar

• Damocles.NL
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 24-09 10:28
Ik vind hem hartstikke goed, ga je hem nu nemen?

Misschien handig om te vermelden wat je wilt gaan doen met die hosting? Als je hem voor prive hosting van plaatjes of iets dergelijks gebruikt is het redelijk overdreven qua verkeer. Dus vertel iets meer, wat je ermee van plant bent.

[ Voor 71% gewijzigd door Damocles.NL op 23-09-2007 15:17 ]

• Neobender
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 20-02 13:44
ligt er maar net aan wat je wensen zijn...

• BrokenRules
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 10-03 14:20
Is geen slechte prijs, maar denk niet dat GoT hiervoor bedoelt is en je zult waarschijnlijk een slotje krijge

• CodeCaster
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online

CodeCaster

Can I get uhm...

Een hoster die jou 30 GB per maand laat versjouwen, en daar exclusief domeinnaam anderhalve euro per maand voor vraagt?

Iets met gras en een adder...

https://oneerlijkewoz.nl
Op papier is hij aan het tekenen, maar in de praktijk...

• parawaus
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 01-12 21:35
Ik betaal 4.95 per jaar.
Onbeperkt data verkeer.
500GB opslag

Gewoon goed zoeken en vergelijken.

[ Voor 23% gewijzigd door parawaus op 23-09-2007 15:18 ]

• n0pe
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 23:13
Vergelijk het met andere hosters zou ik zeggen, lees reviews van de betreffende hosters enz, enz....

(aanbieding klinkt goed maar mijn ervaring leert dat er veel "rotte appels" tussen de hosters zitten, vandaar ook mijn advies lees REVIEWS!)

• xyanide
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 08:49
Het ligt er een beetje aan of hij hardstikke goed is,
Zijn er wat reviews beschikbaar op het internet?, wat is de gemiddelde uptime van de host (indien beschikbaar).

Want het is idd niet duur, maar de vraag die je jezelf moet stellen is denk ik:
"Is goedkoop, duurkoop?".

Grtz, Xyanide (sjap van kkwarez^^)

[ Voor 0% gewijzigd door xyanide op 23-09-2007 15:20 . Reden: damn wat is iedereen snel vandaag:P ]

Verwijderd

Topicstarter
whahaha jij ook hier TIMO maar ja gwn om een php/html site op te zetten. ook forum php uptime 99%

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 23-09-2007 15:23 ]

• xyanide
www.ccchosting.nl

Leuke prijs, je krijgt er wel iets minder voor terug.
Maar zeker geen duurkoop!

En ja, ik ook hier^^

Verwijderd

Topicstarter
CodeCaster schreef op zondag 23 september 2007 @ 15:17:
Een hoster die jou 30 GB per maand laat versjouwen, en daar exclusief domeinnaam anderhalve euro per maand voor vraagt?

Iets met gras en een adder...
ja maar het licht iets anders maar ik ga er verder niet op in.

Verwijderd

parawaus schreef op zondag 23 september 2007 @ 15:17:
Ik betaal 4.95 per jaar.
Onbeperkt data verkeer.
500GB opslag

Gewoon goed zoeken en vergelijken.
Ik vraag me werkelijk af waar ze die harddiskruimte en dataverkeer van betalen. Als jij ook maar 1 e-mailtje stuurt, zijn zij die 4,95 al kwijt aan het beantwoorden van je mailtje.

500 GB kost al gauw 100 euro. Zeg dat ze die in 4 jaar afschrijven, dan is dat minstens 25 euro per jaar. Want ik gok niet dat ze 20 jaar meegaan.

Of misschien kun jij anders even voorrekenen hoe een bedrijf jou die 500 GB en onbeperkte dataverkeer kan aanbieden voor een kleine 5 euro per jaar.

• Aakab
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 17-09 14:35
Verwijderd schreef op zondag 23 september 2007 @ 15:24:
[...]

Ik vraag me werkelijk af waar ze die harddiskruimte en dataverkeer van betalen. Als jij ook maar 1 e-mailtje stuurt, zijn zij die 4,95 al kwijt aan het beantwoorden van je mailtje.

500 GB kost al gauw 100 euro. Zeg dat ze die in 4 jaar afschrijven, dan is dat minstens 25 euro per jaar. Want ik gok niet dat ze 20 jaar meegaan.

Of misschien kun jij anders even voorrekenen hoe een bedrijf jou die 500 GB en onbeperkte dataverkeer kan aanbieden voor een kleine 5 euro per jaar.
Ze bieden dezelfde 500 gb aan nog 100 anderen die er toch nooit volledig gebruik van maken. En dataverkeer al helemaal niet (gewoon volume ding op leaseweb).

Verwijderd

Topicstarter
[...]

ja dat is waar het lijkt me ook raar zoveel ruimte voor bijna niets

• Tofu
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 05-10-2024
Ze rekenen er waarschijnlijk op dat niet iedereen zoveel gaat gebruiken. Overlapping van de accounts dus, net zoals bij Gmail en dergelijke..

Verwijderd

Maar je kunt daar dus wel meteen uit concluderen dat je voor het serieuzere werk helemaal niet met zulke partijen in zee moet gaan. Aan de andere kant, als je voor een dubbeltje op de eerste rang wilt zitten moet je dat vooral doen natuurlijk. Alle die lui bij elkaar vormen waarschijnlijk toch nog een aardige doelgroep.

Ik snap wel meer niet van deze wereld, zoals waarom SMS'en zo'n big business is, en waarom belspelletjes geld opbrengen. Het zal allemaal wel.

• xyanide
overselling noemen ze dat(A)

[ Voor 0% gewijzigd door xyanide op 23-09-2007 15:31 . Reden: @ Tofu ]

• parawaus
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 01-12 21:35
[...]

Het enige wat ik aan heb moeten schaffen is een domeinnaam.
Server staat hier in de kelder en mijn werk betaald de internetverbinding.

• xyanide
Het enige wat ik aan heb moeten schaffen is een domeinnaam.
Server staat hier in de kelder en mijn werk betaald de internetverbinding.
Wat had jouw opmerking dan voor nut?

Wat Um1nex vraagt is of dat een goede prijs is bij een betaalde hoster.
Niet bij een home hosted want dat kost alleen stroom.

• Xandrios
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 30-11 00:19
Vergelijk eens met de prijzen van andere hostingtoko's. Dat moet ene prima beeld geven :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.