Hallo allemaal,
Ik ben van plan om een nieuwe videokaart te gaan kopen, het gaat zich om deze: http://prf.icecat.biz/?sh...oduct_id=894560&no_menu=1
Zelf heb ik niet zoveel verstand van computers en ik heb gehoord dat ik moet letten op de voeding en de koeling van mijn computer, ook heb ik iets gehoord dat ik mischien een converter nodig heb.
Dit is mijn computer:
Medion 8808
Zwart/grijze BTX kast met:
Intel D Dual Core 830 Processor 3.0GHz, 800MHz FSB, 64-bits ondersteuning, 2MB-cache
1024MB DDR2 RAM op 533MHz, 64 bits.
250GB SATA 7200rpm 8MB cache
NVIDIA GeForce 6700XL GDDR3 128MB PCI-e (met TV Out)
2x dubbele TV aansluiting: 2x DVB-S, 2x Coax
Sony 16x DL DVD/CD Brander
Sony 16x DVD-ROM
8 in 1 USB Kaartlezer
6x USB 2.0
2x FireWire
8 kanaals sound card
Wlan & Ethernet
PCI Faxdatamodem
Nu ben ik weer te dom om erachter te komen welke voeding mijn pc heeft maar weet wel dat hij een heatpipe heeft en een aantal ventilators, er is ook genoeg ruimte in om ventilators toe te voegen.
De MD 8808 is door medion samengesteld, niet door mij dus als u toevallig weet welke voeding deze pc heeft zou ik het graag willen weten
Alvast Bedankt,
Michael
Ik ben van plan om een nieuwe videokaart te gaan kopen, het gaat zich om deze: http://prf.icecat.biz/?sh...oduct_id=894560&no_menu=1
Zelf heb ik niet zoveel verstand van computers en ik heb gehoord dat ik moet letten op de voeding en de koeling van mijn computer, ook heb ik iets gehoord dat ik mischien een converter nodig heb.
Dit is mijn computer:
Medion 8808
Zwart/grijze BTX kast met:
Intel D Dual Core 830 Processor 3.0GHz, 800MHz FSB, 64-bits ondersteuning, 2MB-cache
1024MB DDR2 RAM op 533MHz, 64 bits.
250GB SATA 7200rpm 8MB cache
NVIDIA GeForce 6700XL GDDR3 128MB PCI-e (met TV Out)
2x dubbele TV aansluiting: 2x DVB-S, 2x Coax
Sony 16x DL DVD/CD Brander
Sony 16x DVD-ROM
8 in 1 USB Kaartlezer
6x USB 2.0
2x FireWire
8 kanaals sound card
Wlan & Ethernet
PCI Faxdatamodem
Nu ben ik weer te dom om erachter te komen welke voeding mijn pc heeft maar weet wel dat hij een heatpipe heeft en een aantal ventilators, er is ook genoeg ruimte in om ventilators toe te voegen.
De MD 8808 is door medion samengesteld, niet door mij dus als u toevallig weet welke voeding deze pc heeft zou ik het graag willen weten
Alvast Bedankt,
Michael