Dumping physical memory

Pagina: 1
Acties:

• MaFFia
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 15-05 15:01
Tijdens het spelen van spellen , klapt om de 10 minuten pc uit ... kan af en toe langer wezen .
Nou weet ik dat het met name een vista probleem schijnt te zijn met spellen , en dat opgelost gaat worden met de eerste servisepack , tenminste dat begreep ik er allemaal uit .
Echter de ene keer krijg ik deze boodschap en zie je ook het wel bekende blauwe scherm na een crash , maar soms wihout a warning black screen en reboot pc . Vraag me eigen dus af wat dat dan is ?

Na het opstarten kom ik dan in windows en eigenlijk wetende het antwoord laat ik toch vista naar een oplossing zoeken .
Waaruit dit verhaal komt .

Probleem veroorzaakt door Realtek 8101/8168/8169 PCI/PCIe Adapter Driver (RTLH86.SYS).

Dit probleem is veroorzaakt door Realtek 8101/8168/8169 PCI/PCIe Adapter Driver (RTLH86.SYS). Dit programma is gemaakt door Realtek Semiconductor Corp.. Realtek Semiconductor Corp. heeft momenteel geen oplossing voor het probleem dat u hebt gemeld.

Leg het aan mij of heeft dit niets te maken met bovenstaand probleem , maar is het op zich staande prob , of is gewoon weg dat windows oplossing niet te vertrouwen ?

Specs :
Gigabyte E6750 proc 2.66
2 gig mem
GF 8800 GTS

http://www.youtube.com/user/elfirx AKA MaFFia|NL|

• DrEvil1986
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 01-05 15:03
Het is in ieder geval je netwerkkaart.
Kun je daar niet andere drivers voor vinden?

• MaFFia
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 15-05 15:01
Heb tijdens instalatie deze week gewoon de cdrom gebruikt in all fairness , mede omdat ik al zoveel problemen had met het online komen na het instaleren van vista .
WMP54G werkt niet i.c.m. Vista Ultimate 32 Bits

Heb nu even een driver van lan gedowload , om toch maar daar even naar te kijken .
Blijkbaar volgens jouw zijn dit dus toch 2 op zich staande problemen ?

http://www.youtube.com/user/elfirx AKA MaFFia|NL|

• tweakuwe
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 21:55
als die driver het niet doet kan je altijd de gelekte beta sp1 voor vista downloaden en kijken of die werkt