Nintendo DS multi game

Pagina: 1
Acties:
  • 63 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• masvma
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 01-05-2022
Wie kan mij vertellen waar ik (op internet) ergens DS Multi Games kan kopen?
Ik heb onlangs op een braderie ergens iemand zie staan die diverse PS2, XBOX enz. games verkocht en ook Gameboy en DS games. Daarbij zaten ook een paar DS multi game packs, hierop staan meerdere (soms wel meer dan 100) DS games, waaronder ook zeer recente. Er zijn ook Gameboy multi game roms te koop, maar ik ben op specifiek op zoek naar de DS roms, want de gameboy multi game hebben maar een paar echte Gameboy games en verder heel veel NES games.
_/-\o_ :? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brokenp
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 14:13
Ik heb het idee dat deze multiroms niet helemaal legaal zijn...
Wat je wel kan doen is in het GBA & DS (Lite) Backup Tools - Deel 5 kijken. Op internet is er homebrew software te vinden zodat je velespelletjes kan spelen. Verder kan je op intenret ook roms vinden van nintendospellen en vele 100'en op 1 zon cartridge zetten. Echter dit mag alleen als je het originele spel ook bezit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Vraag aan de makers van het spel of ze het in een dergelijke opzet willen gaan verkopen. Zolang dat niet gebeurt is dit bepaald niet legaal en dus niet handig op GoT ;)

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Dit topic is gesloten.