Nvidia instellingen in een nieuw jasje?

Pagina: 1
Acties:

• Daywalk3r
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 15-12-2023

Daywalk3r

Walks at night 2

Topicstarter
Beste tweakers.. Ik heb m'n drivers geïnstalleerd na een update en nu heb ik zo'n nvidia instel scherm die je benadert via "geadvanceerd" bij "instellingen" van de beeldscherminstellingen.

Waar is in vredesnaam dat oude scherm gebleven want ik klokte m'n kaart altijd iets over met behulp van Coolbits wat wel verdraait makkelijk is. Kan ik dat oude scherm nog terugkrijgen en als dat niet kan hoe klok ik hem dan over? nTune werkt ook niet.. Daar kan ik alleen maar monitoren.
En de bios van een P4C800-E-Deluxe laat ook niet veel toe.

Is the enemy of my enemy, my friend or my enemy?

Verwijderd

zet je oude driver dr weer op zou ik zeggen

• Daywalk3r

Daywalk3r

Walks at night 2

Topicstarter
Nou nee daar liep een spel niet lekker op.

• pin_point
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 00:07
Nvidia heeft idd een nieuw control pannel gebakken (ik vindt dat ding naast dat ie lomp is ook onoverzichtelijk maar dat terzijde) .. er zijn op internet .REG bestanden te vinden die je je oude controlpanel weer teruggeven (heb 'm gehad maar weet niet meer waar :+)

• Avalaxy
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 30-01 00:03
Dit is al heel lang zo, al vanaf het begin van de 9x.xx serie geloof ik...

Oude control panel kun je onder XP geloof ik benaderen door rechtsklik te doen op het icoontje rechtsonderin je taakbalk.

Dat nTune niet werkt is vrij logisch, want dat is voor nForce chipsets, terwijl jij een Intel chipset hebt. Voor overclocken van je videokaart raad ik je ATitool aan.

• Sebazzz
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 30-01 21:30

Sebazzz

3dp

Uhh dat control panel, daar wordt je al 100 driverversies aan geforceerd. Hoe oude drivers had je wel niet? :p

[Te koop: 3D printers] [Website] Agile tools: [Return: retrospectives] [Pokertime: planning poker]

• Daywalk3r

Daywalk3r

Walks at night 2

Topicstarter
pin_point schreef op zondag 23 september 2007 @ 14:15:
Nvidia heeft idd een nieuw control pannel gebakken (ik vindt dat ding naast dat ie lomp is ook onoverzichtelijk maar dat terzijde) .. er zijn op internet .REG bestanden te vinden die je je oude controlpanel weer teruggeven (heb 'm gehad maar weet niet meer waar :+)
Yoo thanx voor de tip.. Heb het oude weer terug m.b.v http://www.laptopvideo2go...index.php?showtopic=11627

Coolbits werkt daar ook dus kan weer lekker clocken.. Dankjewel!

Afbeeldingslocatie: http://leden.fhi.nl/media/images/slotje.gif

Pagina: 1