[XP] Het lukt me niet de nieuwe versie van google earth op een andere partitie dan de "c" te installeren. Weet iemand raad?
Misschien is het een idee om te beginnen met Policy: Alle regels die op het forum gelden. Een 1 regelige topicstart geeft namelijk al snel de indruk dat je dit forum even snel als helpdesk wilt gebruiken; en dat is nadrukkelijk niet de bedoeling van GoT
---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate
Zoals je weet, is een topicstart van 1 regel i.c.m. een topictitel die de vraag niet beschrijft, niet handig op dit forum
Daarom sluit ik dit topic.
Start daarom ajb. even een nieuw topic waar je even beter aangeeft waarom het niet lukt / wat je zelf al hebt geprobeerd. Zo geeft bijv. dit al een manier (%programfiles%) en geeft [google=how to install google earth on other partition] een andere optie (hardlinks).
Start daarom ajb. even een nieuw topic waar je even beter aangeeft waarom het niet lukt / wat je zelf al hebt geprobeerd. Zo geeft bijv. dit al een manier (%programfiles%) en geeft [google=how to install google earth on other partition] een andere optie (hardlinks).
edit:
Hmm, ik ben traag. Topic was al dicht. Zie boven.
Hmm, ik ben traag. Topic was al dicht. Zie boven.
[ Voor 8% gewijzigd door F_J_K op 23-09-2007 14:27 ]
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)
Dit topic is gesloten.
![]()