Google earth

Pagina: 1
Acties:
  • 28 views sinds 30-01-2008

• Zoersel
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 19-10-2023
[XP] Het lukt me niet de nieuwe versie van google earth op een andere partitie dan de "c" te installeren. Weet iemand raad? |:(

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Misschien is het een idee om te beginnen met Policy: Alle regels die op het forum gelden. Een 1 regelige topicstart geeft namelijk al snel de indruk dat je dit forum even snel als helpdesk wilt gebruiken; en dat is nadrukkelijk niet de bedoeling van GoT

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

Front verplichte underscores

Zoals je weet, is een topicstart van 1 regel i.c.m. een topictitel die de vraag niet beschrijft, niet handig op dit forum ;) Daarom sluit ik dit topic.

Start daarom ajb. even een nieuw topic waar je even beter aangeeft waarom het niet lukt / wat je zelf al hebt geprobeerd. Zo geeft bijv. dit al een manier (%programfiles%) en geeft [google=how to install google earth on other partition] een andere optie (hardlinks).

edit:

Hmm, ik ben traag. Topic was al dicht. Zie boven.

[ Voor 8% gewijzigd door F_J_K op 23-09-2007 14:27 ]

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Dit topic is gesloten.