Scythe Kama-Meter icm 4 fans, goede keuze?

Pagina: 1
Acties:

• Gydeon
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 30-01 10:53
Ik zit dus met een vraagje. Ik heb een week ofzo rondgezocht naar een goede manier om mijn systeem temperatuur een flink aantal graden omlaag te krijgen. Ik heb dus besloten om naast de 2 fans die ik nu heb nog eens 2 extra fans aan te schaffen. Aangezien de prestaties zo geluidsloos mogelijk moet zijn ( laag tijdens windows, hoog tijdens gamen ), wou ik alle 4 fans in mijn systeem dan aansluiten op de Scythe Kama-Meter ( informatie ). Dit leek mij een geschikte fancontroller, aangezien ik deze ook mee wil nemen naar mijn nieuwe syteem. Nu heb ik een kast met wit/zilver/blauw, maar dan wordt het een zwart/rode kast. Bij de Kama-meter kan je het frontje veranderen en de kleur van het scherm ook, dus dan past hij beter bij mijn nieuwe kast.

Nou was mijn vraag:
Die 2 van die er nu in zitten en die 2 die erbij komen, 3 daarvan zijn blauw verlicht. Als ik ze aansluit op een fancontroller, bestaat dan de kans dat ze gaan flikkeren? Het is namelijk jammer als je het licht zachtjes ziet afzwakken. Bovendien ben ik benieuwd of er geen alternatieven zijn voor de Kama-meter? Misschien dat er een fancontroller is die veel beter bij mijn wensen past ( al denk ik het niet door de vervangbare frontjes/kleuren. ) Ik heb al gezocht naar verschillende merken op dezelfde webshop ( wil in 1 x een redelijk grote bestelling doen ), dus ik houd de keuze wel graag binnen het assortiment van de sallandautomatisering webshop.

Alvast Bedankt,

Gydeon

• Samson_1990
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 06-05-2025
Ik heb zelf een kama-meter met 4 coolermaster led fans. Geen problemen hier. Geen last van flikkeren.

• Gydeon
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 30-01 10:53
In dat geval is mijn vraag zo goed als opgelost. Heb zelf meer informatie op internet gevonden met de reacties dat de Kama-Meter een topper was, dus deze controller wordt het sowieso :).

Topic kan wat mij betreft dicht ^_^