Toon posts:

non bootable usb flash drive en xp

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Misschien iemand die weet of je met een gewone onbewerkte ( non bootable ) usb stick met daarop windows xp pro sp2 en een win98 diskette tot een geslaagde installatie kunt komen ? Zijn er mensen die dit gelukt is ?

Note : het is dus niet de bedoeling om vanaf een bestaande windows installatie met de stick te werken, dat gaat overigens zeer snel en probleemloos.

• WPN
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 21-02 20:25

WPN

als je de USB porten onder dos aan de praat krijgt en de stick als drive kan zien dan zou dit gewoon moeten werken

Als ik denk zoals ik dacht, dan doe ik zoals ik deed, als ik doe zoals ik deed, dan denk ik zoals ik dacht! Cogito Ergo Sum

Verwijderd

Topicstarter
De USB poorten werken onder DOS, geen problemen met het BIOS, en de stick wordt als drive gezien. Zelfs het gaan naar setup op die stick gaat goed. Dan het probleem : bij aanklikken setup verschijnt de mededeling dat windows niet geinstalleerd kan worden op bv de C drive omdat deze niet ok is. Ik had ook al deze C drive beurtelings FAT en NTFS formatted .....

Aangevuld d.d. 240907 : enkele mededelingen op scherm : bestand niet gevonden en : verwijder schijf of medium druk op een toets en meer van die nonsens .....

Bovenstaande medelingen verschijnen alleen als er een usb stick MET xp wordt ingeplugd !

Misschien zijn er toch nog mensen die nu weten wat er a d hand is ?

[ Voor 30% gewijzigd door Verwijderd op 24-09-2007 10:54 . Reden: aanvulling nav voorgaande ]