Sinds een paar maanden heb ik een video probleem die random voorkomt.
De ene keer heb ik in Windows zommar over mn hele beeld strepen.
Welke weer verdwijnen als je met je muis scrolt om dan weer aanwezig te zijn.
Her start ik de PC dan is er niets aan de hand.Om na een tijd weer te verschijnen.
Doe ik dan weer een her-start en zelf in de Bios is dit te zien
Ik heb al mn ATI drivers verwijderd en opnieuw geinstalleerd en dan was het probleem weken weg om na een tijd zomaar weer boven water te komen.
Zoals gisteravond. Was bezig in photoshop toen de strepen weer verschenen
Kaart is niet overgeklockt , temp is gemiddeld 56gr.
Na een tijd waren de strepen weg en wou een spel opstarten en toen werden de strepen erger en liep alles vast.
Alleen door de aan/uit knop te drukken kon ik alles opstarten.
Is dit een probleem die voorkomt bij een kaart die aan het overlijden is of ligt het misschien aan spanningsproblemen.
Specs zijn:
Intel E6600
2gb mem
ATI X1900XT 512mb
MSI Neo mobo
450watt Asus voeding
Heb trouwens al een keer 3Dmark 06 een paar uur laten draaien (toen er geen problemen waren) zonder enig fout te zien
De ene keer heb ik in Windows zommar over mn hele beeld strepen.
Welke weer verdwijnen als je met je muis scrolt om dan weer aanwezig te zijn.
Her start ik de PC dan is er niets aan de hand.Om na een tijd weer te verschijnen.
Doe ik dan weer een her-start en zelf in de Bios is dit te zien
Ik heb al mn ATI drivers verwijderd en opnieuw geinstalleerd en dan was het probleem weken weg om na een tijd zomaar weer boven water te komen.
Zoals gisteravond. Was bezig in photoshop toen de strepen weer verschenen
Kaart is niet overgeklockt , temp is gemiddeld 56gr.
Na een tijd waren de strepen weg en wou een spel opstarten en toen werden de strepen erger en liep alles vast.
Alleen door de aan/uit knop te drukken kon ik alles opstarten.
Is dit een probleem die voorkomt bij een kaart die aan het overlijden is of ligt het misschien aan spanningsproblemen.
Specs zijn:
Intel E6600
2gb mem
ATI X1900XT 512mb
MSI Neo mobo
450watt Asus voeding
Heb trouwens al een keer 3Dmark 06 een paar uur laten draaien (toen er geen problemen waren) zonder enig fout te zien