ja ja... niet iedereen heeft dezelfde kennis... wees daarom ook eens gewillig en geef een antwoord op een vraag ;)
[ Voor 18% gewijzigd door s441558 op 23-09-2007 12:31 ]
Nefit EnviLine IDU Monoblock E 7 E-S, Boiler 200 L, Buffervat 50L. BQQKees
Zou volgens mij inderdaad met een reset default weer aanstaan.
Je loopt inderdaad een IE-versie achter. Maar dan nog zou dat vinkje genoeg kunnen zijn ja
Zo niet: http://gathering.tweakers...30&select_forum=#hitstart geeft misschien wat tips.
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)
Going for adventure, lots of sun and a convertible! | GMT-8
1) restore gedaan bij internet
2) security op default gezet, dan medium gekozen
3) linkje gevolgd van F_J_K maar dan kom ik voornamelijk uit bij het verwijderen van een update waar andere security updates van afhankelijk zijn en regedit dingen.. die laatste gecontroleerd en lijken goed te staan
4) een kb artikel bij Microsoft gelezen waar de problemen optreden bij Nvidia of HP producten... alleen heb ik die er nooit op gehad en zit een onboard intel video chip in deze laptop
Gevolg hij lijkt het wel te doen maar duurt echt minuten voor hij het door heeft... iemand daar nog enig idee over?
Edit: heb geupdate naar IE7 en dan doet alles het weer... beetje vreemd maar het zal wel.
[ Voor 6% gewijzigd door Lord_T op 23-09-2007 14:00 ]
ja ja... niet iedereen heeft dezelfde kennis... wees daarom ook eens gewillig en geef een antwoord op een vraag ;)