[IE6] ik moet http:// in url balk intypen *

Pagina: 1
Acties:

• Lord_T
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 09-07 20:09
Even domme vraag maar kon zowel via search hier als via google het niet vinden...

Normaal type ik in url balk nu.nl in en vult hij dat automatisch aan naar http://www.nu.nl
Dat werkt nu niet meer en is echt mega frustrerend... welke optie moet ik aanzetten om dat weer werkend te krijgen?

Heb system restore gebruikt maar hielp niet.
Heb internet security op low gezet maar hielp niet
Heb internet explorer versie: 6.0.2900.2180 icm windows xp sp2

ja ja... niet iedereen heeft dezelfde kennis... wees daarom ook eens gewillig en geef een antwoord op een vraag ;)

• Fish
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

Fish

How much is the fish

waarom probeer je niet eerst gewoon ie opnieuw te instalkeren (of te updaten)

Iperf

• s441558
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 01:27
Of reset je internet expolorer settings eens (in Tool --> Internet Options --> advanced --> Reset)

[ Voor 18% gewijzigd door s441558 op 23-09-2007 12:31 ]

Nefit EnviLine IDU Monoblock E 7 E-S, Boiler 200 L, Buffervat 50L. BQQKees

• sajoku
  • Registratie: Maart 2005
  • Niet online
Is het niet gewoon je autocomplete die uitstaat ? Hij staat hier aan voor Webaddresses.
Zou volgens mij inderdaad met een reset default weer aanstaan.

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

Front verplichte underscores

Het gaat om IE? Dat is geen OS dus WOS -> CSA, ook pas ik de titel aan zodat duidelijk is over welke applicatie het gaat :)

Je loopt inderdaad een IE-versie achter. Maar dan nog zou dat vinkje genoeg kunnen zijn ja :P

Zo niet: http://gathering.tweakers...30&select_forum=#hitstart geeft misschien wat tips.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

• Snake
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 07-03-2024

Snake

Los Angeles, CA, USA

Update je vergiet eens naar een minder erg vergiet IE6->IE7.

Going for adventure, lots of sun and a convertible! | GMT-8

• Lord_T
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 09-07 20:09
heb een paar dingen al geprobeerd:
1) restore gedaan bij internet
2) security op default gezet, dan medium gekozen
3) linkje gevolgd van F_J_K maar dan kom ik voornamelijk uit bij het verwijderen van een update waar andere security updates van afhankelijk zijn en regedit dingen.. die laatste gecontroleerd en lijken goed te staan
4) een kb artikel bij Microsoft gelezen waar de problemen optreden bij Nvidia of HP producten... alleen heb ik die er nooit op gehad en zit een onboard intel video chip in deze laptop

Gevolg hij lijkt het wel te doen maar duurt echt minuten voor hij het door heeft... iemand daar nog enig idee over?

Edit: heb geupdate naar IE7 en dan doet alles het weer... beetje vreemd maar het zal wel.

[ Voor 6% gewijzigd door Lord_T op 23-09-2007 14:00 ]

ja ja... niet iedereen heeft dezelfde kennis... wees daarom ook eens gewillig en geef een antwoord op een vraag ;)

Pagina: 1