Toon posts:

Processor+Moederbord+Geheugen Budget 450 Euro

Pagina: 1
Acties:
  • 54 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Onlangs heb ik mijn oude steup in de verkoop.
Nu heb ik mij de laatste tijd niet echt bezig gehouden met de Core2Duo's en Quadcore's.

Ik wilde jullie vragen voor tips. Overigens ben ik ook van plan flink te gaan overclocken.

Ik ben zelf op de volgende setup gekomen:

Asus PK5, dit moederbord bljikt een goede overclocker
E6750, dit blijkt ook een goede overclocker te zijn.(Of zou ik moeten overstappen naar Quadcore?)
Het geheugen weet ik nog niet welke ik moet kopen. Hier is een bedrag van 200 euro nog mogelijk maar lijkt mij niet echt nodig om dat volledige bedrag uit te geven.

Hebben jullie nog tips voor deze opstelling?

Alvast bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Welk OS gebruik je en welke programma's, dus heb je 2 gig of 4 gig nodig... E6750, geeft de meeste prijs/prestatie en klokt redelijk over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Komplett.nl.

PC8500 is redelijk overkill, maar voor dit bedrag :')

Afbeeldingslocatie: http://aycu20.webshots.com/image/28539/2003443697194477758_fs.jpg

Ik heb alleen niet gekeken of die P5K dat geheugen trekt..

Maar goed, je zou gewoon PC6400 kunnen kopen (wat een stuk goedkoper is) en eventueel een betere processor. Al is bijvoorbeeld de Q6600 de moeite niet imo.

[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 23-09-2007 12:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coptician
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 21-09 18:25
Q6600 + PC 6400 cas 4 2 GB + P35(c)-DS3R?

Op salland is er een upgradepakket wat dit alles in zich heeft, voor iets minder dan jouw prijs. Misschien nog een koeler bij en je zit erop, en dan omhoog met die speeds?

HP Brio - Pentium iii 733 MHz - 128 MB SDRAM - 20 GB Ultra-ATA/66 - 3.5" 1.44MB FDD - S3 ProSavage 8MB graphics - 1024x768 - Windows Me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hoe is dit moederbord van? ABIT AB9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Apen-nootjes
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 03-04 12:48

Apen-nootjes

aka Apen-klootjes

Dit zijn dingen die je toch echt zelf uit moet zoeken. Zodra je echt gaat overklokken en dan problemen krijgt dan kan je het hier plaatsen, maar de hardware uitzoeken is in eerste instantie toch echt een klusje wat je zelf moet doen.

SmartDoDo: Ach, afhankelijk van je smaak kan het best een lekker geil ding zijn :P
You never had a date you couldn't inflate

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.