Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• Chandler479
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 19-10-2019
De laatste tijd heb ik steeds meer interesse ontwikkeld voor ASL. Voorheen heb ik al meerdere ITIL certificaten behaald en ik zie het Foundation certificaat van ASL als een goede aanvulling hierop. Ik ben hierom op zoek naar een goed zelfstudieboek.

Een paar zoektochten op bol.com en exin leveren me zoveel boeken op dat ik door de bomen het bos niet meer zie. Kan iemand mij hier een goed boek voor adviseren?

thunderstruck

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 19-11 19:30

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

"ASL - een framework voor applicatiebeheer" bijvoorbeeld?

Kweenie, maar Google gaf me al flink wat dezelfde namen van boeken; waarom bij jou niet?

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

• Chandler479
MAX3400 schreef op zondag 23 september 2007 @ 12:10:
"ASL - een framework voor applicatiebeheer" bijvoorbeeld?

Kweenie, maar Google gaf me al flink wat dezelfde namen van boeken; waarom bij jou niet?
Chandler479 schreef op zondag 23 september 2007 @ 12:07:
Een paar zoektochten op bol.com en exin leveren me zoveel boeken op dat ik door de bomen het bos niet meer zie. Kan iemand mij hier een goed boek voor adviseren?
Kortom, het vinden van boeken is niet het probleem, meer het vinden van het goede boek die mij kan helpen om dmv. zelfstudie mijn asl kennis op een foundation niveau te krijgen.

[ Voor 14% gewijzigd door Chandler479 op 23-09-2007 12:26 ]

thunderstruck

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 19-11 19:30

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Chandler479 schreef op zondag 23 september 2007 @ 12:22:
[...]

[...]

Kortom, het vinden van boeken is niet het probleem, meer het vinden van het goede boek die mij kan helpen om dmv. zelfstudie mijn asl kennis op een foundation niveau te krijgen.
Kortom, als meerdere sites met titel A op de proppen komen en/of titel A wordt zeer vaak verkocht, zou dat dat niet een indicatie zijn dat titel A misschien het boek is waar je mee moet beginnen?

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

• Chandler479
MAX3400 schreef op zondag 23 september 2007 @ 12:34:
[...]

Kortom, als meerdere sites met titel A op de proppen komen en/of titel A wordt zeer vaak verkocht, zou dat dat niet een indicatie zijn dat titel A misschien het boek is waar je mee moet beginnen?
Inderdaad, een indicatie. Maar wel één die veel minder relevant is wanneer je die vergelijkt met daadwerkelijke ervaringen van lezers.

Maar goed, een discussie mbt dat onderwerp staat hier niet centraal. Het doel van dit topic is het vinden van een goed passend boek. Ik maak uit jouw reacties op dat jij geen ervaring hebt met dergelijke boeken.

Voor ASL bestaat er ook een boek uit de ICT Reeks. Voor Prince2 heb ik ook een boek uit deze reeks gebruikt, die vond ik goed ondersteunend, maar wel erg de diepte in. Ik ben wat meer op zoek naar de basis kennis om later, in de praktijk, dit verder te verdiepen.

thunderstruck