XPmce het alternatief

Pagina: 1
Acties:

• 911GT2
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 02-02 17:01
Ik ben mijn MCE een beetje beu, laats liep hij weer vast alles weer opnieuw in moeten stellen, dus ik heb het er een beetje mee gehad. Nu ben ik dus op zoek naar een of the shelve oplossing.

Ik weet dat in de VS Tivo erg groot is, maar hier in europa is dat volgens mij nog niet echt.

Ideaale situatie zou zijn dat ik 1 apparaat had voor digitale tv en het opnemen van (bij voorkeur twee) zenders tegelijk.

Ik weet het beetje vaag verhaal, maar ik wil dus eigenlijk een integratie tussen een dtv decoder en een hd recorder.

Ik kwam dit tegen, en dat lijkt me wel wat, maar kan dit ook overweg met digitale tv van casema?

[ Voor 12% gewijzigd door 911GT2 op 23-09-2007 13:03 ]

Verwijderd

Ik gebruik zelf de Humax 9200c. Dit is een digitale decoder met 2 tuners en harddisk. Je kunt 2 programma's opnemen en een derde kijken zolang deze in de stream zit van de programma's die wordt opgenomen. Ik gebruik hem nu al 2 maanden icm @home en ben er erg tevreden over.

• 911GT2
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 02-02 17:01
Ja dat ding is eigenlijk perfect! Weet je toevallig ook of het mogelijk is om daar eventueel een andere HD in te zetten?
Hmm andere schijf zou wel helpen, maar geen HDMI of component aansluitingen vind ik wel jammer :/
Zeker met de tv's van tegenvoordig is scart wat achterhaald natuurlijk.

[ Voor 42% gewijzigd door 911GT2 op 23-09-2007 15:37 ]

Verwijderd

Harddisk is voor mij meer dan voldoende, loop op dit moment nog niet tegen problemen aan. En neem toch vij veel dingen op.
De beeldkwaliteit is meer dan goed. Gebruik wel een goede scartkabel!. En ik kijk op een Samsung LE40M86 en heb nog geen klachten gekregen!
Wat ik wel heb gedaan is een FAN master tussen de ventilator en het 'moederbord' gezet. Vond de ventilator iets teveel geluid maken als het stil is. Maar dat is nu perfect(ook de tempertuur)..