Door deze foto's te bekijken krijg ik het gevoel dat ik erbij was, wat een compliment is 
Nu even zonder gekheid, je conversie naar sRGB is niet goed gegaan
...als je dat even fixed wordt het al een heel stuk fijner en warmer in kleur. Tenminste, voor de mensen die geen browser hebben die rekening houdt met kleurprofielen.
Nu even zonder gekheid, je conversie naar sRGB is niet goed gegaan
Heel indrukwekkend als je het mij vraagt, vooral #5 vind ik een prachtplaat. Lijkt erop dat je niet alleen goed bent in macrofoto's
The devil is in the details.
Je was er ook bijNomad schreef op zondag 23 september 2007 @ 13:37:
Door deze foto's te bekijken krijg ik het gevoel dat ik erbij was, wat een compliment is
Nu even zonder gekheid, je conversie naar sRGB is niet goed gegaan...als je dat even fixed wordt het al een heel stuk fijner en warmer in kleur. Tenminste, voor de mensen die geen browser hebben die rekening houdt met kleurprofielen.
Het kan trouwens best dat ze niet sRGB zijn want ik hem mijn pc net twee week ofzo. Maar volgens mij stond ie wel op sRGB zowal in de RAW editor als photoshop zelf.
8 is mooi, alleen jammer dat er geen full res. van is.
Lux.Architectuur | Van Dromen tot Wonen | www.Lux-a.nl
Zijn dus nog aRGB die je hier neer hebt gezet
.
Gelukkig heb ik ook safari om foto's te bekijken, maar toch
, beter even sRGB van maken.
Gelukkig heb ik ook safari om foto's te bekijken, maar toch
Toevallig ben ik afgelopen woensdag ook in dit dierenpark geweest. Toen was het wel aardig weer, maar mijn foto's halen het niet bij die van jou. Dus ondanks het grauwe weer vind ik ze toch nog schitterend hoor!
Zijn allemaal best leuk. #4 en #5 ben ik van onder de indruk omdat ik weet hoe lastig dat is in een dierentuin
+++Divide By Cucumber Error. Please Reinstall Universe And Reboot +++
Pagina: 1