Geruime tijd ben ik nu tijd aan het steken in het zoeken naar de broncode voor het inloggen d.m.v. Community Builder. Ik wil namelijk mijn inlogscherm niet aan de zijkant hebben zoals het standaard het geval is, maar als een content-item.
Een voorbeeld (let even niet op de layout van dit item) is hier terug te zien. Op moment dat er op de knop 'Inloggen' wordt getikt krijg je een 403. Dan maakt het niet uit of/wat je ingevuld hebt en of die gegevens (on)juist zijn.
De oorzaak weet ik en staat in de broncode van het inlogscherm:
De laatste regel veranderd. Ik kan alleen niet terugvinden op welke momenten.
Dus:
Op dit moment heb ik dus een hard copy van de broncode uit het inlogschermpje gekopieerd naar een nieuw content item. Dit werk maar heel even, omdat die laatste regel veranderd.
Ik zoek nu de broncode (PHP) van het standaard CB-inlogscherm wat ervoor zorgt dat alles goed blijft gaan.
Zoeken via Google levert héél veel op, maar niet hetgene dat ik zoek. Via dev.joomla.org kom ik er ook niet uit... Via FTP heb ik ook al de mappen van CB doorgelopen, maar ook in die broncodes kom ik niet vooruit.
Iemand nog een ideetje?
Een voorbeeld (let even niet op de layout van dit item) is hier terug te zien. Op moment dat er op de knop 'Inloggen' wordt getikt krijg je een 403. Dan maakt het niet uit of/wat je ingevuld hebt en of die gegevens (on)juist zijn.
De oorzaak weet ik en staat in de broncode van het inlogscherm:
code:
1
2
3
4
5
6
| <input name="op2" value="login" type="hidden" /> <input name="lang" value="dutch" type="hidden" /> <input name="force_session" value="1" type="hidden" /> <input name="return" type="hidden" /> <input name="message" value="0" type="hidden" /> <input name="j1f66f20b4a6e598c72cf53a62ccfbbd5" value="1" type="hidden" /> |
De laatste regel veranderd. Ik kan alleen niet terugvinden op welke momenten.
Dus:
Op dit moment heb ik dus een hard copy van de broncode uit het inlogschermpje gekopieerd naar een nieuw content item. Dit werk maar heel even, omdat die laatste regel veranderd.
Ik zoek nu de broncode (PHP) van het standaard CB-inlogscherm wat ervoor zorgt dat alles goed blijft gaan.
Zoeken via Google levert héél veel op, maar niet hetgene dat ik zoek. Via dev.joomla.org kom ik er ook niet uit... Via FTP heb ik ook al de mappen van CB doorgelopen, maar ook in die broncodes kom ik niet vooruit.
Iemand nog een ideetje?