Toon posts:

vervelende strepen/ blokjes op tft monitor

Pagina: 1
Acties:
  • 82 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hopelijk kan een van jullie me een antwoord geven waar de vervelende gekleurde streepjes/ blokjes vandaan komen op mijn tft. Zie onderstaand plaatje Ik heb een vga radeon ve [oudje] en 2 eizo monitoren en steeds als ik scroll of iets dergelijks doe met de muis dan verschijnen er een soort gekleurde streepjes/ blokjes in beeld. Als je het beeld vernieuwt zijn ze weg. Ik heb al geprobeert in veilige modus maar dan is het probleem nog erger. Ligt dit aan mijn vga kaart of aan mijn monitoren??
Bedankt voor enige suggestie's!

http://img96.imageshack.us/my.php?image=particlesia9.jpg

• ODF
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 20-01 22:48

ODF

Ik denk dat je graka enigzins warm wordt, misschien is de koeler brak of vol met stof.

Zo niet probeer dan eens nieuwe drivers voor je graka.

Heb je je graka, mobo, geheugen of CPU soms overclocked?!

Klaverjassen op je Pocket PC?! Klik hier!

• Zygivt
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 09-02 20:55

Zygivt

Evenaren en overtreffen

volgens mij gaan deze door het leven als artifacts en komt het zoals hierboven genoemd door ee slecht gekoelde 3dkaart. Wellicht kun je daar meer over vertellen?

• Thandor
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 14:47

Thandor

SilverStreak

Overige Hardware is geen dumpbak voor allerlei soorten vragen :o. Dit lijkt meer op een probleem van de videokaart en daar hebben we Videoplanken & Beeldkanonnen voor :).

Ik ga het topic echter niet verplaatsen. Dit omdat ik ben mening ben dat je best nog het één en het ander kunt proberen. Zoek eens op 'artifacts' met de search, dan kom je ongetwijfeld interessante topics tegen. Mocht je na de zoekactie alsnog geen oplossing hebben dan kun je een nieuw topic openen in het juiste subforum. Let er dan wel even op dat je zoveel mogelijk informatie geeft (welke driver heb je nu? Welke drivers heb je getest? Etc.) zodat diegene die willen reageren precies kunnen zien hoe de vork in de steel zit en wat jij reeds getest hebt :).

Profiel | https://thandor.net - hardware
And the rest of us would be carousing the aisles, stuffing baloney.

Dit topic is gesloten.