Die heb ik van Interfacelift.
http://interfacelift.com/...etails/2407/sikirica.html
http://interfacelift.com/...last_ray_of_sunshine.html
[ Voor 31% gewijzigd door bello2185 op 11-11-2010 20:27 ]
Die heb ik van Interfacelift.
[ Voor 31% gewijzigd door bello2185 op 11-11-2010 20:27 ]
[ Voor 10% gewijzigd door swoutr op 12-11-2010 12:13 ]
Dit is Gruppled Lockinfo Theme, dit kun je downloaden in cydia:StanTheMan schreef op woensdag 13 oktober 2010 @ 22:03:
[afbeelding]
Kan iemand mij vertellen hoe ik aan deze slider kom? Of n mooi alternatief voor n fulltime screen lockinfo scherm. Gebruik verder n standaard layout maar heb winterboard wel geïnstalleerd.
[ Voor 27% gewijzigd door hoyvoy op 12-11-2010 18:25 ]
Ricardo bedankt voor de plaatjes!!
In retrospect, it was inevitable
Als je doorspitten niet erg vindt.. Waarom vraag je dan wel of iemand weet waar hij vandaan komt? ;-) Ik wou em ook hebben en heb eventjes gezocht, hij staat hier!-Cyril- schreef op zaterdag 13 november 2010 @ 16:18:
[...]
Ricardo bedankt voor de plaatjes!!
Iemand nog een idee waar petrr deze vandaan heeft of hoe/waar ik die het beste kan zoeken, ik vind doorspitten niet erg.
Thanks!Verwijderd schreef op maandag 08 november 2010 @ 10:01:
[afbeelding]
Heb 'm op mijn pc staan. Weet niet zo waar die gevonden is, dus heb 'm maar via imageshack geuploaded. Hoop dat de kwaliteit niet verminderd is daardoor..
Ik vind zelf dit een te gekke wallpaper:
[afbeelding]
[afbeelding]
( rechts klikken view image voor orginele grootte. )
Een paar aardige sites voor wallpapers trouwens:
http://www.vladstudio.com...papers/?start=240&show=24
http://aleptu.com/hd-retina-wallpaper-iphone-4-25191311.html
“Victorious warriors win first and then go to war,
while defeated warriors go to war first and then seek to win”
― Sun Tzu, The Art of War
net 1 plek te weinigVerwijderd schreef op maandag 08 november 2010 @ 23:04:
Ik vind het vreemd dat Mail altijd op die onderste balk automatisch staat en Sms nietZal wel aan mij liggen.
iPhone 3G, Samsung Galaxy S2, HTC One M7, HTC One M8, Samsung Note 4, Samsung Galaxy S7 Edge, Oneplus 3T, iPhone X, Apple Watch Series 2, Apple Watch Series 6, iPhone 12 Pro, iPhone 14 Pro, iPhone 16 Pro, Apple Watch Series 10.
Bedankt!Koeckie schreef op zaterdag 13 november 2010 @ 19:28:
[...]
Als je doorspitten niet erg vindt.. Waarom vraag je dan wel of iemand weet waar hij vandaan komt? ;-) Ik wou em ook hebben en heb eventjes gezocht, hij staat hier!
http://att.macrumors.com/...entid=245330&d=1281498894
Broken out of a window in Hell... | Xbox live / PSN: ijskonijn81
Heb je misschien een linkje van die wallpaper?Verwijderd schreef op zondag 07 november 2010 @ 23:26:
Niets bijzonders. Lekker rustig
[afbeelding]
(enkele apps zijn nog niet "retina display compatible"
Verwijderd
[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 21-11-2010 13:01 ]
Wil je de achtergrond delen van de app screen?Koeckie schreef op zaterdag 13 november 2010 @ 19:35:
Lockscreen:
[afbeelding]
App screen:
[afbeelding]
AlstublieftQunix schreef op zondag 21 november 2010 @ 23:13:
[...]
Wil je de achtergrond delen van de app screen?
Bvd.
Broken out of a window in Hell... | Xbox live / PSN: ijskonijn81
Verwijderd
automation fanboy
Life is to short to mess with it... Mijn V&A
Ook 3GS geschikt, 3G niet volgens mij..LoneWolf schreef op zaterdag 04 december 2010 @ 19:59:
Welk thema is dit ^^ en issue ook voor de gewone iPhone 3GS geschikt ?
automation fanboy
[ Voor 21% gewijzigd door rvd50 op 05-12-2010 14:44 ]
R.D50
Verwijderd
Ik kan je geen link of iets dergelijks geven. Die wallpaper komt uit een programma voor op je iPhone, namelijk WallpapersHD. Zitten erg mooie tussenbello2185 schreef op zondag 05 december 2010 @ 16:51:
Ah, die wallpaper heb ik ook, alleen dan zwart met wit logo.
Heb je misschien een linkie naar degene die jij hebt met zwart logo?
R.D50
Veel themes hebben Engelstalige icon namen, die moet je dan even hernoemen, van clock naar Klok en Phone naar Telefoon (en zo zijn er nog wel wat, weer, dictafoon, enz)Verwijderd schreef op zondag 05 december 2010 @ 20:01:
Ik heb net winterboard erop gezet, maar mijn sms en telefoon app veranderen niet mee met de themes. ook de afbeeldings en kalender app blijven net als vroeger. Dit is met alle themes zo. BUUF2 en Dulce.
Hoe komt dit? Een instelling ergens ofzo?
[ Voor 3% gewijzigd door LoneWolf op 06-12-2010 12:02 ]
Life is to short to mess with it... Mijn V&A
instellingen/lockinfo/plugins/pluginorderBobbus schreef op woensdag 15 december 2010 @ 13:53:
Op veel plaatjes zie ik mooi dingen van LockInfo. Ik heb dit nu ook geïnstalleerd, met Lock Weather erbij.
Het probleem wat ik nu alleen heb is dat het weer onderaan staat, ik wil dit bovenaan hebben zoals de anderen in dit topic. Hoe doe ik dit?
[ Voor 9% gewijzigd door MarluXiaXl op 15-12-2010 21:57 ]
[ Voor 24% gewijzigd door zimbab op 20-12-2010 20:54 ]
Klinkt gaaf, heb je misschien een plaatje van je achtergrond?bram1984 schreef op dinsdag 21 december 2010 @ 09:20:
Waarschijnlijk al eens langs gekomen hier, maar ik heb een gratis app gedownload, genaamd WallpapersHD. Hier staan echt de meest te gekke wallpapers tussen, en het zijn er meer dan 10.000.
Mijn achtergrond is nu de binnenkant van mijn iPhone. De printplaat met de processor, zeg maar.
Poor man wanna be rich, rich man wanna be king And a king ain't satisfied till he rules everything.
[ Voor 23% gewijzigd door KingKoning op 21-12-2010 14:53 ]
Verwijderd
Je kunt beter even in [iPhone & iPod Touch] Post hier je mods kijken. Waarschijnlijk staat in Cydia ook wel een 'invisible slider' of iets gelijkends wat ook voor je kan werken.Verwijderd schreef op zondag 30 januari 2011 @ 21:42:
ik wilde graag mijn slider in lockscreen onzichtbar maken.. en alleen het knopje/afbeelding heen en weer zien gaan, en niet het balkje waar hij tussendoor "glijdt"
is dit mogelijk? of is t een gebed zonder eind?
Discord kanaal: https://discord.gg/X3CqdTKd
Apparticle SharePoint | Apps | Articles
Verwijderd
Verwijderd
Waar kan ik deze foto vinden ? Kan je hem eventueel uploaden of linken?zimbab schreef op maandag 20 december 2010 @ 20:49:
Dit is sinds kort mijn personal assistent:
[afbeelding]
Ik ben normaal niet zo van de dames op achtergronden enzo, maar ik word nu toch wel blij als ik gebeld word.Je moet er van houden, maar ik vind haar heel erg mooi.
Verder is mijn homescreen helemaal zwart.
En onderstaand plaatje gebruik in normaalgesproken als lockscreen:
[afbeelding]
[ Voor 29% gewijzigd door forzabesiktas op 18-02-2011 15:57 . Reden: mehdit ]
tikfouten? tjah..m..
Open notifier in cydia voor de statusbaricoontjes, heb je al eens geprobeerd om winterboard opnieuw te installeren?Yrck schreef op zaterdag 19 februari 2011 @ 18:45:
@ fatihbatur hoe heb je het voor elkaar gekregen om in de statusbar die icoontjes te zetten?
Heb nu sinds een aantal weken een jailbreak op mijn iPhone 3gs. Ben nu bezig geweest om thema's erop te zetten zoals Suave, maar tot nu toe is het mij niet gelukt. Heb het via Cydia geprobeerd, en ook om zelf de bestanden in de iphone te zetten. Krijg steeds half werkende thema's of helemaal niet werkende..
[ Voor 7% gewijzigd door hoyvoy op 19-02-2011 19:30 ]
Ja heb alles verwijdert en weer geprobeerd.. Krijg 4 icons heel groot, rest allemaal door elkaar en de status balk is veels te groot.hoyvoy schreef op zaterdag 19 februari 2011 @ 18:54:
[...]
Open notifier in cydia, heb je al eens geprobeerd om winterboard opnieuw te installeren?
dan heb je een HD theme gedownload!Yrck schreef op zaterdag 19 februari 2011 @ 18:59:
[...]
Ja heb alles verwijdert en weer geprobeerd.. Krijg 4 icons heel groot, rest allemaal door elkaar en de status balk is veels te groot.
[ Voor 21% gewijzigd door rachez op 20-02-2011 02:23 ]
[ Voor 14% gewijzigd door Je Moeder op 23-02-2011 14:16 ]
Mijn specs zijn beter, mijn gadgets vetter, om over persoonlijkheid nog maar niet te spreken.
Welke app gebruik je voor het verwijderen van de labels?Raveon schreef op woensdag 23 februari 2011 @ 13:57:
Na vele themes maar gewoon terug naar de standaard icons, wel zonder labels, dat staat een heel stuk strakker.
[afbeelding]
Ook standaard lock info geloof ik.
Op dit moment Springtomize, maar het is ook mogelijk via Winterboard.Untouchablezz20 schreef op donderdag 31 maart 2011 @ 20:37:
[...]
Welke app gebruik je voor het verwijderen van de labels?
Mijn specs zijn beter, mijn gadgets vetter, om over persoonlijkheid nog maar niet te spreken.
Die is echt heel vet!Verwijderd schreef op maandag 04 april 2011 @ 20:32:
[afbeelding]
Elite pro HD theme als basis![]()
Voor de rest zelf zitten stoeien met icoontjes
MBP 15" i5 | 7D | 450D | 24-105L | 70-200 F/4L IS | 85 1.8 | Speedlite 430EX II | PS3 | Wii | iPhone 4s | iPad Air 64gb
Dat is een soort van "bug" van Winterboard, je kunt het oplossen door wat hier staat te doen: http://forums.macrumors.c...3be631afd&t=995445&page=2Jo0Lz schreef op woensdag 06 april 2011 @ 13:54:
Hey, ik heb effe snel een vraag...
Ik zie de thema's hier, en ik vraag me af waarom bij jullie de schaduw onder de tekstjes van de iconen blijft staan... Zodra ik winterboard installeer, vallen die schaduwen weg, waardoor de leesbaarheid achteruit gaat...
Op zich niet heel storend, maar vind het wel jammer... Is daar weer een thema voor of zoiets?
Verwijderd
Ik heb de PSD's gebruikt die bij het thema inbegrepen zijn,zodoende heb ik zon beetje alle icoontjes veranderd naar mijn smaak.NrG_82 schreef op vrijdag 08 april 2011 @ 14:32:
[...]
Die is echt heel vet!
Vraagje: hoe kom je aan die achtergrond en die andere icoontjes (zoals die camera, weer, firefox, sms en instellingen icoontjes)? Ik heb dat Elite pro HD (3GS) geinstalleerd, maar krijg niet die mooie rode lijntjes erbij en ook niet die achtergrond. Zitten die standaard in dat thema? Met google kwam ik geen verzamelingen losse icoontjes voor dat thema tegen helaas...
Tweede vraag: het icoontje van google maps past hij bij mij niet automatisch aan. Heb via iPhone explorer al binnen het thema het mapje waar het icon voor 'Maps' in staat gerenamed naar 'Kaarten' (icon zelf heet gewoon icon.png dus die renamen heeft volgens mij niet zoveel nut) maar hou gewoon het oude maps icoontje.
Zou je deze background kunnen sharen? (die groene) Thanks!fatihbatur schreef op vrijdag 18 februari 2011 @ 15:55:
Hierbij mijn lockscreen en 1ste pagina van mijn springboard.
Lockscreen:
[afbeelding]
Springboard:
[afbeelding]
Carrier: T-Mobile text haal ik weg omdat ik geirriteerd raak van de bar slechte ontvangst, waar ik geen last van heb alleen 1 streepie ziet er zielig uit, ik heb daarom de streepjes met sterren vervangen wat ik persoonlijk mooier vind.
Ik houd van simpel en mooi, ik wissel vaak van Classica3 naar Avant en verander ongeveer om de week mijn springboard en lockscreen achtergrond
Thnx! Maps icoontje is inmiddels ook vervangen en heb via dit forum (waar ik jou volgens mij ook zagVerwijderd schreef op zondag 10 april 2011 @ 17:16:
[...]
Ik heb de PSD's gebruikt die bij het thema inbegrepen zijn,zodoende heb ik zon beetje alle icoontjes veranderd naar mijn smaak.
De RedGlow optie is alleen via cydia verkrijgbaar voor de iPhone4
De Dock is met de SKEW optie gemaakt met PhotoShop.
Als je Maps wil veranderen:
Maps Icon
again ~iphone has been added to the icon names
in /bundles/com.apple.Maps
icon.png becomes icon~iphone.png
icon@2x.png becomes icon@2x~iphone.png
Alleen dat 2x kan je miss weg laten omdat je een 3gs heb...maar dat weet ik niet zeker ..probeer het even uit...en eerst savenvoordat je het uit gaat proberen
MBP 15" i5 | 7D | 450D | 24-105L | 70-200 F/4L IS | 85 1.8 | Speedlite 430EX II | PS3 | Wii | iPhone 4s | iPad Air 64gb
Verwijderd
Ik kom idd ook wel eens op dat forum..NrG_82 schreef op vrijdag 15 april 2011 @ 23:50:
[...]
Thnx! Maps icoontje is inmiddels ook vervangen en heb via dit forum (waar ik jou volgens mij ook zag) al heel wat mooie icoontjes incl. red glow gevonden. Zal zelf ook nog eens wat prutsen in PS, ben ik helaas nog niet zo bedreven in..
Eentje kan ik iig niet vinden, die van jouw camera icoontje met die witte Canon L-lens. Als je die hebt, zou je die misschien willen delen? Maar dan gewoon recht / un-skewed en als je hebt, met red glow maar zonder mag ook.
En heb je mss een linkje naar die wallpaper of die andere wallpaper die ik een keer in het eerder genoemde modmyi.com topic voorbij heb zien komen? Daar had je volgens mij ook een keer een ander met rood lijntje, kan die alleen niet meer vinden in al die 1.900pagina's.. Of heb je die zelf gemaakt?
Thanks alvast!
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 16-04-2011 03:30 ]
Kan iemand mij vertellen welke widget dit is voor de datum en weer? En waar ik de achtergrond kan vinden?CrimsoN72 schreef op donderdag 31 maart 2011 @ 20:20:
Ja... zijn mooie cleane icoontjes die Prestige...
Widget is niet perfect, probeer te achterhalen wtf met de datum "balk" aan de hand is...
Visit my Smart Home Adventure blog at https://docs.joepverhaeg.nl with lots of awesome FIBARO home automation!
Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.
[ Voor 12% gewijzigd door WRT54G op 06-05-2011 13:58 ]
Welke app/theme gebruik je voor die icons, de plaats? Zit er nice uit, dat ene icoontje.Marcel_EA schreef op vrijdag 06 mei 2011 @ 13:57:
Zoals ik al zei, was ik niet helemaal sure over mijn vorige thema.
Dus toch maar even aangepast en goed tevreden over het resultaat!
Dit wordt mijn thema voor de aankomende weken![]()
(lockscreen is ongewijzigd)
Op het mainscreen in het midden maar 1 icoontje, folder met mijn meest gebruikte apps.
...
[ Voor 5% gewijzigd door WRT54G op 06-05-2011 14:24 ]
Verwijderd
Yes, pls.... Zou je deze aub kunnen uploaden. Thnx in advance!Relis schreef op woensdag 04 mei 2011 @ 01:07:
Bumping through posting
[afbeelding]
[afbeelding]
Icons zijn prestige HD.
Widget heb ik zelf een beetje aangepast en komt ergens van het internet, kan als het gewenst is hem wel ff uploaden..
Zoek nog een beetje een achtergrond die een beetje beter met de witte text samen speelt maar in the meanwhile kan dit er aardig mee door
[ Voor 82% gewijzigd door Verwijderd op 06-05-2011 16:27 ]
Hoe is 't je gelukt om een carrierlogo voor Vodafone NL te plaatsen? Het was een eitje op mijn 3G maar op de iPhone 4 wil 't me maar niet lukken...Verwijderd schreef op maandag 04 april 2011 @ 20:32:
[afbeelding]
Elite pro HD theme als basis![]()
Voor de rest zelf zitten stoeien met icoontjes
Hoe heb je het weer daar boven in je "taakbalk" gezet?Jermaine schreef op zondag 08 mei 2011 @ 15:00:
[...]
Hoe is 't je gelukt om een carrierlogo voor Vodafone NL te plaatsen? Het was een eitje op mijn 3G maar op de iPhone 4 wil 't me maar niet lukken...
En om even mee te doen, mijn operator-logo-vrije Springboardje, lekker plain and simple!
Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.
Wat is hier juist allemaal toegepast? Ik zie Prestige HD, maar voor de rest ben ik niet zo bekend met de rest.CrimsoN72 schreef op donderdag 31 maart 2011 @ 20:20:
Ja... zijn mooie cleane icoontjes die Prestige...
[afbeelding] [afbeelding]
Widget is niet perfect, probeer te achterhalen wtf met de datum "balk" aan de hand is...
[ Voor 79% gewijzigd door HyperBart op 13-05-2011 16:32 ]
Verwijderd
[ Voor 34% gewijzigd door Verwijderd op 17-05-2011 01:09 ]
WeatherIconhupske schreef op dinsdag 10 mei 2011 @ 15:57:
[...]
Hoe heb je het weer daar boven in je "taakbalk" gezet?
Verwijderd
Even zoeken op ipcc file bij het iphone forum...anders even mij mailen...dan stuur ik je die fileJermaine schreef op zondag 08 mei 2011 @ 15:00:
[...]
Hoe is 't je gelukt om een carrierlogo voor Vodafone NL te plaatsen? Het was een eitje op mijn 3G maar op de iPhone 4 wil 't me maar niet lukken...
En om even mee te doen, mijn operator-logo-vrije Springboardje, lekker plain and simple!
Bij mij niet, terwijl ik dat van "vroeger" (iPhone 3G) wel gewend was. Maar goed, hierover hoeft geen discussie te ontstaan, beiden kunnen volstaanOverigens volstaat een respring ipv een restart, maar dat terzijde.
De widget is deze. Achtergrond zou ik niet weten.Joepv schreef op woensdag 04 mei 2011 @ 11:49:
[...]
Kan iemand mij vertellen welke widget dit is voor de datum en weer? En waar ik de achtergrond kan vinden?
CrimsoN72 schreef op vrijdag 13 augustus 2010 @ 19:16:
[...]
- "Blue Wifi Logo" (in de BigBoss repo) maar:... Als je gebruik maakt van iOS4 dan moet je wel even wat werk verrichten om het aan de praat te krijgen. Hernoem de png's aan de hand van het volgende document: https://spreadsheets0.goo...R2bnlWbUdSQXNLd0lyRGc&f=0
Zelfde geldt voor "Colorful Round Signal Bars"...
- Het volgende bestand "Dock.png" noemen en in de folder van je gebruikte theme stoppen:
[afbeelding]
lol, de afbeelding staat er echt! Maar is doorzichtig...
[ Voor 62% gewijzigd door C.QL op 16-06-2011 22:21 ]
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq