Toon posts:

[PS CS2] Tool terughalen

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hey,

Om een reden die ik niet direct begreep, bleef mijn line tool hangen op de black arrow 0,5 px. Ik heb toen de hele tool maar gedelete, om mijn kale lijntje te krijgen.
Nu kan ik die black arrow echter wel goed gebruiken. Omdat er bij de custom shapes geen vergelijkbare pijl te vinden is (als je vergroot, worden de punten van de pijlen van de custom shapes ook steeds groter en dat wil ik niet) zou ik hem graag terughebben. Weet iemand hoe ik deze tool weer terug kan halen?

Thx

• Dark Blue
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23-01 12:48

Dark Blue

Compositionista!

Alpenmeisje

Uhhh preferences weggooien? Moet ergens in de help file van PS wel staan, de file zelf staat geloof ik in de programmamap van Photoshop. Een zoekje op dit forum naar 'prefs / preferences weggooien' kan je ook helpen.

Hoe heb je een tool gedelete trouwens? :? Ik kan me niet heugen dat ik in Photoshop ooit een leuke pijl tevoorschijn heb getoverd aan een lijn... in Illustrator wel...

heidiulrich.nl | adventura.nl : rugzakavonturen | pathwise.nl : prepping geeks to get jobs

• Savantas
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 20:42
De Shapes zijn gewoon een library, net als bvb de swatches. Je kan gewoon de custom shape tool kiezen, vervolgens in het uitklapmenu kies je via het menu waar je (neem ik aan) de betreffende shape gedelete hebt voor Load Shapes (oid, heb hier de NL versie van CS2). Mogelijk moet je alleen wel de library van de installatiecd halen, aangezien hij waarschijnlijk de shape inderdaad uit de library heeft geknikkerd.

Ik denk niet zwart-wit, ik denk diapositief! ( ͡° ͜ʖ ͡°)