Had was deze week lampegietersweek in Veenendaal. (korte uitleg: Gaat ver in de geschiedenis terug, naar de lampen gieters. Het moment dat deze gieters dit moesten doen is later een feestelijke optocht geworden op een dag. Later is dit een hele week geworden met allemaal festiviteiten en evenementen, zoals optredens van Van Dik Hout, Di-rect, Jeroen van der Boom en een kermis.)
Nu heb ik wat foto's kunnen maken in het overvolle centrum van straatmuzikanten. Het weer zat flink tegen. Het was dan wel droog, maar vreselijk grauw. Daarnaast was het vrij moeilijk om daadwerkelijk foto's te maken met die drukte. Enfin, de foto's:
Shanty-koor ''Voor anker''
#1. Leuke gekke bek trekt ie erbij, hij zong hier even solo.

#2. Flink wat moeten croppen, halve hoofden en muziekstandaards in de weg. (vind ik imo goed gelukt
)

#3. Woeste Willem was er blijkbaar ook bij...

#4. Overzichtje, leuk uitgedost op de ouwe dag!

#5. Een echte Hollander.

#6. Harrr harrr

#7. De dirigent/leider

Veenendaalse harmonie ''Caecilia''
#8. Fluit-dame

#9. Muzikant geconcentreerd, jeugd verveeld.
Nu heb ik wat foto's kunnen maken in het overvolle centrum van straatmuzikanten. Het weer zat flink tegen. Het was dan wel droog, maar vreselijk grauw. Daarnaast was het vrij moeilijk om daadwerkelijk foto's te maken met die drukte. Enfin, de foto's:
Shanty-koor ''Voor anker''
#1. Leuke gekke bek trekt ie erbij, hij zong hier even solo.

#2. Flink wat moeten croppen, halve hoofden en muziekstandaards in de weg. (vind ik imo goed gelukt

#3. Woeste Willem was er blijkbaar ook bij...

#4. Overzichtje, leuk uitgedost op de ouwe dag!

#5. Een echte Hollander.

#6. Harrr harrr

#7. De dirigent/leider

Veenendaalse harmonie ''Caecilia''
#8. Fluit-dame

#9. Muzikant geconcentreerd, jeugd verveeld.