Ik zie ins een tijdje geen .png afbeeldingen meer in Internet Explorer 7 op geen enkele website
Heeft iemand enig idee hoe dat kan ?
Heeft iemand enig idee hoe dat kan ?
[ Voor 49% gewijzigd door wboevink op 22-09-2007 22:32 ]
Een geruststellende gedachte: er zijn meerdere mensen die problemen hebben met png's + ie7 + vista. Waarschijnlijk werkt het wel als je IE7 onder het local admin account opstart (het is geen oplossing en ik raad het je ook niet echt aan).Verwijderd schreef op zaterdag 22 september 2007 @ 22:32:
Ik gebruik vista ultimate 32
en nod anti virus voor zo ver ik weet geen advertentie blokkers
ik zie dus alleen een wit viekantje met een rood kruisje
[ Voor 12% gewijzigd door wboevink op 22-09-2007 22:52 ]
Hoe bedoel je dat? Je hebt het PNG_Fix.zip bestand gedownload en opgeslagen op je computer, daarna dit bestand uitgepakt, Vervolgens op het uigepakte bestand pngasso_vista.reg met de rechtermuis geklikt? Op welk moment wordt er aangegeven dat de bestanden in gebruik zijn?Verwijderd schreef op zaterdag 22 september 2007 @ 23:00:
bedankt vvor de snelle reacties
fix krijg ik niet voor elkaar bestanden zijn in gebruik ofzo ?
En die gebruiken naar aller waarschijnlijkheid Quicktime en dat schijnt in dit geval de boosdoener te zijn. Nu nog de oplossing.en explorer is niet te downloaden alleen via windows update
maar dan zal ik het eerst moeten verwijderen en ik zie het nergens in de lijst met software staan
Ik heb inderdaad divers grafische pakketen of eigenlijk video pakken geinstalleerd
sony vegas en adobe after effects
Tja, mijn fout, dat kan niet onder vista.maar als iemand mij kan vertellen hoe ik explerer kan verwijderen dan kan ik het mischien opnieuw downloaden via windows update
Ik bedoel eigenlijk dat je als Administrator (Beheerder) moet inloggen onder vista. Of IE opstarten als Administrator.wat bedoel je trouwens met LOCAL user ik ben nu admin ?
[ Voor 16% gewijzigd door wboevink op 23-09-2007 00:02 ]
[ Voor 79% gewijzigd door wboevink op 22-09-2007 23:54 ]
Dat komt waarschijnlijk omdat je wel beheerder bent op je PC maar IE7 start in een 'protected mode' op. De UAC uitschakelen had eigenlijk moeten werken. Heb je na het uitschakelen van DE UAC wel gereboot?Verwijderd schreef op maandag 24 september 2007 @ 14:31:
Bedankt voor de hulp
Ik heb het allemaal geprobeerd ,Maar niets werkt
als ik een .png afbeelding die op mijn pc staat wil openen in explorer dan werkt het trouwens wel.
Alleen de .png s van een webpagina worden dus niet weergegeven.
[ Voor 21% gewijzigd door bangkirai op 17-02-2008 13:22 ]
Verwijderd
Deze fix heeft ook mijn probleem opgelost, bedankt! Betr. Windows XP SP2.[b][message=28776387,noline]Of onderstaande fix proberen:
http://www.winhelponline.com/articles/202/1/
Zelfde hier! Bedankt voor het reply-en, want ik had het zelfde probleemVerwijderd schreef op maandag 14 april 2008 @ 23:05:
[...]
Deze fix heeft ook mijn probleem opgelost, bedankt! Betr. Windows XP SP2.
Lou van Wijhe
Regardless is deze thread al 5 jaar oud ik denk niet dat deze oplossing ooit bij je heeft gewerkt iets toevoegt. Dat daargelaten was de juiste manier om dit de voorkomen niet de MIME settings te veranderen maar de Internet File Associations van Quicktime in plaats van een quick & dirty registry fix (die op besturingssystemen hoger dan XP niet werkt).jerry1670 schreef op zaterdag 04 mei 2013 @ 10:23:
quote:
[b][message=28776387,noline]Of onderstaande fix proberen:
http://www.winhelponline.com/articles/202/1/
Deze fix heeft ook mijn probleem opgelost, bedankt! Betr. Windows XP SP2.
Lou van Wijhe
----------------
Ook bij mij heeft deze fix geholpen!
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq